VICTORY!

Οι τρολλοαναγνώστες απεφάνθησαν!


Η ψηφοφορία για την καλύτερη διαδυκτιακή περσόνα σε λίγες ώρες κλείνει και πρώτος με διαφορά φαίνεται να βγαίνει ο πολυαγαπημένος μας 40χρονος καθηγητής ταμπούρλου με το αγροτικό!
Για αυτό το indymediatrolls attack φραξια ροζ ελέφαντες εξασφάλισε μια αποκλειστική mini συνέντευξη (ο καθηγητής δεν έμεινε πολύ μαζί μας αφού έπρεπε να αναχωρήσει για τον 7ο πανβαλκανικό διαγωνισμό μπεκροποσίας, στον οποίο και στα 6 προηγούμενα χρόνια διέπρεψε, μπαίνοντας στην νικήτρια τριάδα ).

-40 χρονε, καταρχάς καλησπέρα σας. Πως νοιώθεται για την εξέλιξη της ψηφοφορίας και την προτίμησή σας από τα τρόλλς?

Ευχαριστώ τα τρολλς, υποθέτω πως με ψήφισαν γιατί μπορώ και τους οδηγώ όλους σε πολλαπλούς οργασμούς. Παρόλα αυτά, έχω δηλώσει και στο παρελθόν πως είμαι μεγάλος φαν του Τονι Σφήνου και ομολογώ πως απογοητεύτηκα από την απόδοσή του.

-Τι έχεις να μας πείς για την τσόντα στην οποία φημολογείται θα συμπρωταγωνιστείς?

Οι φήμες αληθεύουν. Διστυχώς όμως το συμβόλαιo δεν μου επιτρέπει να αποκαλύψω κάτι ακόμα. Υπομονη!!!

-Ποιά είναι η άποψή σου για τις σχέσεις μεταξύ των τρολλς?

Δεν το παιζω γαμικουλας,αλλα θεωρω οτι το πρωτο πραγμα μιας γνωριμιας ειναι ενα καλο γαμησι. Γιαυτό και δεν θέλω να γνωρίσω κανένα τρολλ πιά. Ξέρετε, είμαι δεσμευμένος με το κορίτσι του Μάη.

– Το κορίτσι του Μάη… Πείτε μου σας παρακαλώ δυό λόγια για την σχέση σας.

Δεν έχω λόγια, είναι απλά το άλλο μου μισό. Θυμάμαι comment προς commentτο πρώτο μας τρολλάρισμα.

-Υπάρχουν φήμες για μια πρόταση γάμου…

Ουδεν σχόλιο. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι πως της ετοιμαζω μια εκπληξη. Με το κορίτσι, έχουμε χτίσει μια σχεση εμπιστοσυνης και ολα θα παρουν τον δρομο τους.

-Στο παρελθόν πάντος είχατε έντονη ερωτική ζωή. Θα «μπείτε στον σωστό δρόμο» για χάρη της?

Κοιτα,εχω βρωμικο μυαλο ειναι η αληθεια και δεν υπηρχε περιπτωση παλιά να μην την επεφτα σε κάποια ως οριτζιναλ Σκορπιος. Απλα εχω περασει τοσα πολλα με τις εκαστοτε σχεσεις μου και σκεφτομαι-ισως για πρωτη φορα ωριμα.

Και τώρα με συγχωρείτε, δεν θέλω να αρχίσουν να μπεκρουλιάζουνε χωρίς εμένα…


Κορίτσια και αγόρια, συντρόλλισες και σύντρολλοι, τα συμπεράσματα δικά σας!!!

5 Σχόλια to “VICTORY!”

  1. telika ti vgike sto diagwnismo?

  2. Ο καθηγητης πηγαινε μπροστα με 30 ψηφους πανω απ'τον μαεστρο αλλα η καλπη εξαφανιστηκε!
    Μαλλον την βουτηξε ο Βηχος και οι περσονες του.

  3. Συμπέρασμα : το κορίτσι του Μάη είναι ο 40χρονος.

    Δημιουργεί περισσότερους λογαριασμούς για να κάνει ντόρο γύρω από το όνομά του και να δείχνει γαμιάς

  4. Μαγκα μου.εισαι μεγαλο γατονι μιλαμε.
    Συνεχισε το ετσι,εισαι σε καλο δρομο,παμε γερα για μια καλυτερη τρολλαδα.

  5. To teleftaio poy eixa dei to proi itan 93 kathigitis.50 maestros kai 30 kati maimoy.

    Meta epese to skotadi 😛

Σχολιάστε