Ενα ακόμα σημάδι λογοκρισίας και στέρησης του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης

Είναι ποτέ δυνατόν να αφαιρούνται αναρτήσεις καλέσματα σαν το παραπάνω;

20 Σχόλια to “Ενα ακόμα σημάδι λογοκρισίας και στέρησης του δικαιώματος της ελεύθερης έκφρασης”

  1. mwro mou autologokrithikes??
    pou pige to sxoliaki sou????

  2. Ειναι τραγικο να κοβονται τετοια καλεσματα σε ενα κθνηματικο μεσο,ποιος ειναι ψαλιδι βαρδιας;
    Η Ηλεκτρα;

  3. Δεν το ανεβασα εγω μοναδικη μου αγαπη,εχω σταματησει να τρολλαρω στο ιντυμηντια εδω και χρονια.

  4. oxi enow to sxoliaki sou stin anartisi..
    prin pou mpika eixes sxoliasei, mexri na sindethw kai gw eixe eksafanistei!!!
    mipws vlepw sxolia-fadasmata??

  5. Αυτολοκριθηκα γιατι εγραφα greeklish και δεν το ειχα παρει χαμπαρι.

    Δεν βλεπεις τι γινεται εδω;Εχουν φυγει ολοι και μπεκρουλιαζουνε και με εχουν αφησει μονο και ερημο.

  6. τρολοκενικος Says:

    αυτα εχουν γινει στο παρελθον απο ιντελεκτουελ ομαδα

    εκλαναν στο κενο αλλα τους χαρακτηρισε ο κοσμος ως αυτοαναφορικους και εσωστρεφεις και σταματησαν.

  7. Ρε ψευτη 40χρονε,εχτες δεν ησουν σε γνωστο μπαρακι στα Εξαρχεια και ηπιες 12 σφηνακια σε 34 δευτερολεπτα;

  8. mwro mou pote den tha eisai pia monos..
    exeis emena!

  9. Εχω πεσει στο πατωμα και αυνανιζομαι παντοτινη μου αγαπη!

  10. se 2 wres tha se dw opote tha tin kanw egw tin douleia pou kaneis

  11. μπανιστρολ Says:

    οχι συνεχυστε

  12. Ρε συντρολλε ματακια,μη μασας,θα σου στειλω βιδεο!

  13. ma… nomiza videoskopoume gia prosopiki xrisi……

  14. Συγγνωμη τοτε.

    Ματακια παρε τα παπαρια μου,δεν παιζει βιδεο.

  15. μπανιστρολ Says:

    καλα σας…

  16. τζενη μπότση Says:

    μπουρδελο το κανατε το μπλογκ η γαμιστρώνα;
    ο αρχηγος που είναι να επιβάλλει την ταξη;

  17. τι είναι η γαμιστρώνα?

Σχολιάστε