Η ταινία της εβδομάδας-Χελωνονιντζάγιεφ

Η ταινία της εβδομάδας-Χελωνονιντζάγιεφ

από UNRKey Films 1:51, Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Θεσσαλονίκη 2012.

Ένας νεαρός μηδενιστής αναρχικός, που ασχολείται με την πολεμική τέχνη των νίντζα, έρχεται, κατά την διάρκεια μιας πορείας, σε εκτεταμένη επαφή με το νέο αέριο καταστολής των μπάτσων, το οποίο έχει βάση από ραδιενεργά τοξικά απόβλητα. Δυστυχώς, όμως, για το κράτος, τα πράγματα δεν παίρνουν την τροπή που η εξουσία θα επιθυμούσε. Ο Νεαρός μετατρέπεται σε μια γιγάντια χελώνα, με υπερφυσικές δυνάμεις, οι οποίες σε συνδυασμό με την εκπαίδευση Νίντζα που του παρέχει ο –επίσης μεταλλαγμένος σε γιγάντιο αρουραίο- δάσκαλος Στίρνερ, τον μετατρέπουν στον Χελωνονιντζάγιεφ. Ο νέος ήρωας σύντομα εξελίσσεται σε τιμωρό της εξουσίας και επιτίθεται στους ένστολους τραμπούκους του συστήματος. Γρήγορα, ο Χελωνονιντζάγιεφ αποκτάει μια βαθιά απέχθεια για κάθε είδους στολή.

Τι θα γίνει όμως την τσικνοπέμπτη, όταν όλος ο α/α χώρος γιορτάζει ντυμένος με αποκριάτικες…στολές; Θα καταφέρει ο Χελωνονιντζάγιεφ να μανουβράρει με επιτυχία το μίσος του ενάντια στους αληθινούς ένστολους, ή θα πάρει η μπάλα όποιον μασκαρεμένο βρει μπροστά του;

Διάρκεια: 400’

21 Σχόλια to “Η ταινία της εβδομάδας-Χελωνονιντζάγιεφ”



  1. pare to sintrollo

  2. http://www.2810.gr/crete/ellada/dhmosieysh-proswpwn-poy-symmeteixan-sta-epeisodia-toy-syntagmatos

    exei comment me egrisi alla nomizw aksizoun mia episkepsi

    «Τα σχόλια θα πρέπει να μην περιέχουν υβριστικά, συκοφαντικά, ρατσιστικά, χυδαία, προσβλητικά μηνύματα ή ανήθικες διατυπώσεις.
    Σε αντίθετη περίπτωση θα διαγράφονται όλα τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί από τον συγκεκριμένο χρήστη.
    Η διεύθυνση IP καταγράφεται και τα στοιχεία είναι στην διάθεση των δικαστικών αρχών σε περίπτωση που πρόκυψει παράβαση των νόμων.»

  3. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    Ωραίος ο Χελωνονιντζάγεφ, αλλά δεν τον είδα σήμερα ούτε στα Προπύλαια, ούτε στο Σύνταγμα. Θα φοβήθηκε μάλλον μη χαλάσει η στολή του από τη βροχή…Αραία-αραία να φαινόμαστε καμιά σαρανταρέα…Τι έγινε ρε παιδιά, κατεβαίνω εγώ που είμαι 59 χρόνων και μ'αφήνετε μόνη μου να μου την πέσουν οι μπάτσοι? Φωνάζατε τον Δεκέμβρη να κατέβουμε κάτω και οι γονείς και τώρα κατεβαίνουμε και δε σας βρίσκουμε…Χωρίς παρεξήγηση. Τι έπαιξε σήμερα και δεν πάτησε κανείς????

  4. Πικρος Αληθειας Says:

    ενταξει εγινε πουταναριο τις προαλλες. δεν ειναι και για χορταση.

  5. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    Α….Τότε να μας ανεβάζετε ανακοινώσεις από INDY για να ξέρουμε (εμείς οι μεγαλύτεροι και να μαθαίνουν κι οι μικρότεροι) πότε γουστάρουμε και πότε όχι. Για να μην ξεφτιλίζομαι κι εγώ στη συλλογικότητα της γειτονιάς μου και να τους τραβάω κάτω και να μένουν άφωνοι με τη φοβερή μαζικότητα του κινήματος….»Δεν είναι και για χόρταση». Μάλιστα…Στο επόμενο κάλεσμα γράψτε από πάνω «είναι για χόρταση» για να ξέρουμε…

  6. μάνα εχεις δικιο γενικα,αλλα εδω ειναι χιουμοριστικο μπλογκ και οχι γραφειο τυπου του χωρου ή γραμμη παραπονων.δεν ξερω αν εισαι οντως στην ηλικια που λες ή εισαι τρολλης-ισσα -και ειναι μαγκια σου αν κατεβαινεις στο δρομο σ'αυτη την ηλικια-,αλλα ειναι λιγο ακομψο να κατακρινεις αυτους που επι δεκαετιες φωναζαν για το που ειναι ο εχθρος (τραπεζες-υπουργεια) την ωρα που η γενια σου καταναλωνε για να ζει και το αντιστροφο.

    μπορει σημερα να ειχαμε μηδενικη παρουσια κατω,αλλα το γεγονος οτι τα περισσοτερα κομματια της κοινωνιας οικιοποιουνται συνθηματα των αναρχικων κατι δειχνει για τη δραση του χωρου..

  7. μανα ρειβερ Says:

    το παιδι μου παντως ηταν χαλια απο την προηγουμενη και δεν κατεβηκε

  8. μανα ρειβερ Says:

    κινημα «δε νοιωθω μια ρε νιαμου»
    εμεις κατεβηκαμε μαζικα παντως

  9. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    ΟΚ. Απαντώ σε ηλεκΤΡΟΛΛύτη πρώτα. Χιουμοριστικό μπλογκ όταν έχει πέσει το INdy και ανοίγουμε εσένα για να μάθουμε τι παίζει??? Είχες ή δεν είχες και ΜΗ χιουμοριστικές αναρτήσεις/ανακοινώσεις? Αλλά εντάξει μη φανταστείς ότι αναρτώ επειδή πιστεύω ότι είσαι γραμμή παραπόνων και κοίτα πλάκα! Είμαι όντως 59 και άμα λάχει γίνομαι και τρόλλισσα αλλά σε άλλα social media και εδώ έχω ανεβάσει τρολλιά. Η πλάκα είναι ότι εσύ δεν έχεις καταλάβει ότι αργά ή γρήγορα, όταν δεν μπορούμε να μπούμε στο Indy θα μπούμε εδώ μπας και υπάρχει καμιά πληροφορία, άρα πολύ γρήγορα θα γίνεις σημείο αναφοράς/πληροφόρησης όσο δεν σε κυνηγάνε. Τέλος, τα παίρνω τώρα…Τι είναι αυτό που λες «όταν η γενιά κατανάλωνε για να ζει κλπ…». Ντροπή ρε ηλεκτρολλύτη. Για να είμαι μάνα αντιεξουσιαστή, δεν είμαι από τις περιπτώσεις που κατανάλωνα για να ζω. Και μη με απαξιώνεις, γιατί ακόμα κι αν το έκανα τώρα ίσως κατάλαβα τη μαλακία μου και άλλαξα πορεία…Με θες μαζί σου ή θες να με χάσεις;…Μην το κάνεις λοιπόν. Στον μάνα ρέιβερ θέλω να πω, ότι από κει εμπνεύστηκα το ψευδώνυμό μου-επειδή έχω χιούμορ και είμαι τρόλλισα στο βάθος ου. Μόνο που το δικό μου ψευδώνυμο, απηχεί την πραγματικότητα και θα συνεχίσω τον αγώνα, ακόμα κι όταν δεν θα «είναι για χόρταση…»

  10. mana antiexousiasth:
    O xelwnonijayef drasthriopoihtai sthn thessalonikh, giafto den ton eides smr pouthena
    filika

    UNRKey Films

  11. πω πρηξιμο!φανταζομαι κρεβατομουρμουρα που χει φαει ο πατερας αντιεξουσιαστη.

    υ.γ. εισαι το πολυ 21,γενους θυληκου, και προσπαθεις να περασεις «μηνυμα» κινηματικου χαρακτηρα

  12. μανα με τους 7 σου γιους και με τη μια σου κορη,δεν καηκε αποψε η βουλη γιαυτο σου λεμε SORRY…

  13. mana adiexousiasti
    exeis apolito dikio mana mou kai den katalabaino giati sth lene oloi.
    a re na tan etsi kai h dikh mou mana!
    pados ena dikio to xei kiaftos pou eipe oti kapoia prammata den einai gia xortasi (an kai afto den to legame ka8olou to dekembrh,tora omos pou dialietai h zoi mas eimaste cool etsi??re m afta pou ginodai 20 meres eprepe na kaigetai i a8ina)

    de mou les mana sorry kiolas,mporeis na mou perigrapseis ligo ton eafto sou?

    na sai kala
    milfomanis!

  14. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    Γουστάρω! Μακάρι να ήμουν 21!!!! Δεν υπάρχει πατέρας αντιεξουσιαστή. Ήταν δεξιός και τον σούταρα…Όχ όμως, είμαι 59 και πράγματι προσπαθώ να περάσω μήνυμα κινηματικού χαρακτήρα

  15. Τρολορασόπληκτος Says:

    Ανταγωνιστική σειρά στο Nickelodetroll προβάλλεται παράλληλα. Να γίνει κάτι. Ας συντονιστούν τα τρολοκάναλα επιτέλους. Δεν γίνεται κάθε τρεις και λίγο κάθε τρολοκαναλάρχης να παίζει τα δικά του ότι ώρα του γουστάρει.

    http://intertrol.blogspot.com/2012/02/blog-post_23.html

  16. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    Έκατσα και σκέφτηκα λιγάκι και κατάλαβα γιατί μου την πέσανε όλοι. Λοιπόν, πήγα κάτω την Τετάρτη δεν είχε κόσμο (κι από τους Διακόπτες που είχα ραντεβού με κάποιους δεν είχαν έρθει παρά 5-6) και τα πήρα. Και ήρθα κι άρχισα και σας την έλεγα. Που αν μην τι άλλο, ο αναρχικός, αντιεξουσιαστικός χώρος, είναι ο μόνος που κάτι κάνει σ'αυτό την κωλοκατάσταση που ζούμε, που έχει και συνέπεια και συνέχεια στην πρακτική του και που κατά τη γνώμη μου ξαφνικά έχει πετύχει το αναπάντεχο: να αρχίσει πολύς κόσμος από άλλους χώρους να βλέπει αν όχι με συμπάθεια τουλάχιστον με άλλο μάτι το κίνημα. Περίμενα λοιπόν κόσμο κάτω και όταν είδα πως δεν υπήρχε, ίσως αισθάνθηκα πως «πάει, εγκαταλείπουμε τον αγώνα, πιστεύει ίσως και το κίνημα ότι αυτή τη στιγμή είναι μάταιο ο,τιδήποτε, βλέπει ότι οι δυνάμεις καταστολής είναι αποφασισμένες να μας μακελέψουν και τέτοια..». Δικό μου όλο αυτό. Και μ'έπιασε θυμός. Πολύς θυμός. Και μην έχοντας που να τον βγάλω, ήρθε και τα χωσα εδώ μέσα. Σόρι ρε παιδιά. Στους τελευταίους που έπρεπε να την πω ήταν σε σας, που είστε πάντα μπροστά σε κάθε αγώνα…Ευχαριστώ για την κατανόηση και τη στήριξη από milfomani. Αλλά τι περιγραφή θέλεις ακριβώς? Εξωτερική εμφάνιση και τέτοια? Πες μου ποιο είναι το νόημα να καταλάβω και θα σου περιγράψω τον εαυτό μου. Φιλικά

  17. Tι σόρρυ; Ο κόσμος καίγεται και ο α/α χώρος προετοιμάζει πάρτυ μασκέ και συναυλίες..
    Στην απεργία 100 και στο πάρτυ 1000.
    Και απο οικονομική ενίσχυση στο πάρτυ;
    Αν δεν υπήρχανε οι μπύρες θα βάζανε και απο την τσέπη τους οι διοργανωτές.

  18. daxei koritsi mou,sorry de 8elo na mou perigrapseis tipota,ton eafto sou ton perigrafei to i8os sou etsi opos ekfrazetai apo ta logia sou
    8ea eisai kai exeis ton apolito sebasmo mou
    to nou sou na sai pada kala
    eftixos pou iparxoune akoma atoma san esena

    milfomanis!

  19. Pros mana antieksousiasth: Se rwtaei giati einai milfomanhs.
    An eisai h dikia mou h mana tha mas grapsoun oi efhmerides.

  20. μάνα αντιεξουσιαστή Says:

    όχι παιδάκι μου, δεν είμαι η δικιά σου η μάνα. Ησύχασε…Είμαι ενός άλλου, που αφού με στρατολόγησε, με εκπαίδευσε και με κατέβασε στις πορείες, τώρα έχει αρχίσει και μου τη λέει πoυ αυτονομήθηκα και κάνω του κεφαλιού μου. Μου το παίζει εξουσία ο αντιεξουσιαστής, κατάλαβες?….Να, από κάτι τέτοια κινδυνεύει το κίνημα…

Σχολιάστε

