Ευχαριστήριο μήνυμα που δέχθηκα.

Γεμάτος χαρά έλαβα ηλεκτρονικό μήνυμα από τον φίλο μου (και ασθενή) Αντώνη.
Ο Αντώνης ζει στον Πειραιά και πρόσφατα από ένα τατουάζ που έκανε είχε ενοχλήσεις τόσο δερματικές εξάρσεις αλλά και ενοχλήσεις στα στους ραχιαίους μυς.
‘Ετσι αποφάσισε να αποφανθεί στο ιατρείο μας όπου μετά από προσεκτική διάγνωση που έκανα μαζί με τον Dr. Trellaras του συνέστησα να ξεκινήσει με χαλαρούς ρυθμούς προπονήσεις κολυμβητικές για την Πηγάδα.
Σήμερα ο ασθενής μου, μου έστειλε φωτογραφίες από την προπόνηση του σε μίνι πηγάδα ειδικά διαμορφωμένη αλλά και φωτογραφία με το πανέμορφο τατουάζ του το οποίο πια δεν τον ενοχλεί.
Χαρακτηριστικά μου ανέφερα το μήνυμα γνωστής εταιρίας μασαζοκαλσόν, «Περπατάω και πετάω». Βάζω τις φωτογραφίες ώστε να διαπιστώσετε την μεγάλη πρόοδο στην υγεία του αλλά και την πιστή ακολουθία στις οδηγίες μου.


Και η φωτογραφία που δείχνει το τατουάζ με την τεράστια πρόοδο του ασθενή μου.



Γιατρόλλ
7 Σχόλια to “Ευχαριστήριο μήνυμα που δέχθηκα.”

  1. ΦΑΝ ΓΙΑΤΡΟΛ Says:

    ΣΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΟ ΞΑΝΑΠΩ
    ΓΙΑΤΡΟΛ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ!
    ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ
    ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΜΕ Ε ΚΕΦΑΛΑΙΟ

  2. Ρε τρολλια πειτε τιποτα εδω: http://www.youtube.com/watch?v=0B2VaX_jOT8&feature=player_embedded .Εχουν μπει χρυσαυγητες και το παιζουν αγανακτισμενοι.Ο αλλος ειχε στο chanel του ζητω η χρυση αυγη….

  3. να πω και το επιθετο γιατρε ή καλυπτεσαι απο το απορρητο;

  4. 7.10 εγω εχω κανει επισκεψη εκει, αν κοιταξεις ειμαι αυτος που στη λεξη πατριωτες εχει σωστα γραμμενα το ''π και το ς''.
    οπου τους βρουμε trollαρισμα, εστω και μεμονωμενα…χαλιουνται πολυ…

  5. ετσι μπραβο, τα πουστακια πρεπει να ναι σφιχτα.

  6. apo america to palikari? na ton steiloume stous united states marines corps tha kanei polles nees files kai tha paei sto afganistan kai sto irak na skotwnei gia na skegaulwnei. twra ama ton skotwsoun prwta oi afganoi i oi irakinoi sta paparia mas. kamarwste ena kwlozwo pou to mono pou kserei einai na pernei ntopa na paei gumnastirio kai logw autwn exei sapisei o egefalos tou.as tou pei kapoios oti to pouli pou ekane stin plati tou na to valei ston pato tou

  7. arrwsto einai to paidi giati den exei mallia? pantws uparxoun polla farmaka kata tis trixoptwsis stin teliki mporei na kanei kai metamosxeusi malliwn

Σχολιάστε

