Γνωμοδότηση για αποτελέσματα ψηφοφορίας.

Μόλις την παρέλαβα με το D.I.Y ασθενοφόρο απο το εργαστήριο του Dr.Trellaras, ( το οποίο είναι συμβεβλημένο με όλα τα ταμεία, την NASA και τους selete punks ).
Αγαπητέ αρχηγέ έλαβα το δείγμα που εστάλη στο εργαστήριο μου στα Α.Πατήσια και αντιλαμβανόμενος την αμεσότητα του προβλήματος αφιέρωσα τις μεσημεριανές μου ώρες στην εξέταση του δείγματος που μου απόστειλες.
Μπορώ να πω με βέβαιη σιγουριά μετά από 4 ώρες ενδελεχούς εξέτασης ότι το δείγμα όχι απλά εμπεριέχει δείγματα νοθείας αλλά είναι κατά το πλείστον νοθευμένο.
Για να γίνω κατανοητός στις πλατιές μάζες και όχι μόνο στον επιστημονικό κόσμο μπορώ να προβώ σε συγκρίσεις με περιπτώσεις που ο κόσμος τις γνωρίζει, όπως η περίπτωση ούρων Κεντέρη-Θάνου, όπου το ποσοστό νοθείας των ούρων τους με χημικές ουσίες ξεπερνούσε το 70%.
Η ψηφοφορία με βάση την απλή αναλογική και βασιζόμενη στον νόμο περί νοθείας του Εβραιοσαλονικιού μέντορα



Dr.Μπουγάτσα είμαι βέβαιος ότι εμπεριέχει ποσοστό νοθείας άνω του 85%. Η μόνη εξήγηση που θα μπορούσε να δοθεί πέραν της νοθείας είναι η εξαγορά νεανικών ψήφων απο μέλη του Πολιτικού Καφενείου σε Internet καφέ στην Καλλιθέα. Η συγκεκριμένη ψηφοφορία είναι πιο νοθευμένη και από τα αέρια του Πυρηνικού Αντιδραστήρα Νο3 στην Ιαπωνία.

Στην διάθεση σας για οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια.
Dr. Trellaras.

Υγ. Επειδή παρατηρήθηκε προσπάθεια αντιγραφής βεβαιώσεων μου από ξένες μυστικές υπηρεσίες και μασόνους συναδέλφους μου,στο εξής κάθε γνήσια βεβαίωση μου θα συνοδεύεται απο την φωτογραφία
πτυχίου μου.
22 Σχόλια to “Γνωμοδότηση για αποτελέσματα ψηφοφορίας.”

  1. Διαψευδω κατηγορηματικα τον ΓιαΤΡΟΛΛ μιας και την απαντηση την εχω ΜΟΝΟ εγω στα χερια μου,εκτος και αν με καποιο υποπτο τροπο (φακελακι) την πηρε απο τον Δρ Τρελλαρα!

  2. εκλογολογος Says:

    τα απλα τρολλ δεν κανουν ουτε καταγραφη.

    αλλαξτε ΤΩΡΑ τον τιτλο του μπλογκ σε Βηχος Attack

    Σααααας τρολαααααρει ο Βηχοοοος

    (τραγουδιεται κατα το σας γαμαει ο Λετο)

  3. τι θα γινει?
    τωρα που βγηκαν τα αποτελεσματα
    θα πεσει καμια φαπα?

  4. ηλεκΤΡΟΛΛυτης Says:

    Ειμαι ο μονος που θεωρει το εκλογικο αποτελεσμα φυσικο;;Αφου ολα τα τρολλ ειναι Βηχικα που ειναι το περιεργο;;;Avanti ΜΑΕΣΤΡΟ!!

  5. Ποιος Λετο ρε ανωνυμε 6.51;
    Βαλε ΝΕΤ να ισιωσεις-ολα κοκκινα!

    Οσο για σενα προδοτη αρχηγε θα τα πουμε απο κοντα.

    Εγω ψηφισα οτι ακομα κανω ψυχαναλυση 😛

  6. Πες τα ρε ηλεκτρολλυτη!

    Το χαρτακι που πηρα απο τον Δρ Τρελλαρα εγραφε οτι το αποτελεσμα κρινεται ως φυσιολογικο.

    Τωρα τι παρε δωσε εγινε μεχρι να το φερω με το αγροτικο απο Δαφνι μεχρι Σπατα που να το ξερω με τους αλητες τους γιατρους;

  7. Ψυχανάλυση ψήφισα και εγώ σήμερα,Βήχο ψήφισα χτες.

  8. Ρε μπας και εσυ τρολλαρεις την ψηφοφορια ανωμαλε τυχαρπαστε;

  9. ηλεκΤΡΟΛΛυτης Says:

    Βγαλτα ολα στη φορα 40χρονε.Σιγα μην εμπιστευτουμε τον Δρ. Μπουγατσα.Να λαμψει η τρολλικη αληθεια και να αποκατασταθει το ονομα του μεγα ανατολικου.

  10. αν αλλαξω κι εγω την ψηφο μου και γινω βηχικος
    θα κανουμε κανα μπαχαλο ρε τι θα γινει τωρα?
    πολλη φιλειρηνικο δεν ειναι το κλιμα για τετιοα αντιπαραθεση?

  11. Δεν εχω σκανερ ρε συ να τους τελειωσω και τους 2!

    ΖΗΤΩ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ!
    ΖΗΤΩ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΜΙΧΑΗΛ!
    ΠΙΣΩ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΕΜΠΡΟΣ ΒΗΧΤΡΟΛΛΟΙ!

  12. 40χρονος ειμαι και μην τρολλαρεις τα τρολλια γιατι θα βγουν ΑΛΗΘΙΝΕΣ φωτο σου απο Καραισκακη την περασμενη Κυριακη!

  13. ΓΚΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛ

    ΣΟΡΥ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΑΧΑΛΟ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΟ ΟΠΑΔΙΚΟ ΜΙΣΟΣ.

    ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΑΝΚΗΔΩΝ ΟΜΩΣ!

  14. ηλεκΤΡΟΛΛυτης Says:

    Μπαχαλε εγω ψηφισα χουλιγκανος λεμε.Οποτε θες παμε για μπαχαλα.Δεν ειμαστε τιποτα φλωροι εμεις.Παμε στους Βηχικους;4 εναντιον 700;;;

  15. Bάλτε ρε contra channel τώρα

  16. 40χρονε βαλε Kontra και τραβα φωτογραφιες χαχαχαχα.
    Μιλαει ο Κολοκοτρωνης

  17. αναρχοσυντρολλιστής Says:

    είναι και η μπουμπουλίνα τώρα

    http://live24.gr/webtv/kontrachannel/

  18. Eτοιμαζω τσαντικο ρε αρχηγε και παιρνω και δυχτια για να πιασουμε το Δαιμονα!

  19. και η φουρχαλα ψηφίζει βήχο (φανατικά)

  20. hlektrolyth mesa exo mpoykalia adeia kai petrew apo th diplanh oikodomi
    tous exoume sta isia tous palioflorous

Σχολιάστε

