Αναληψη Ευθυνης για το κάψιμο του βασιλιά καρνάβαλου

Ως εδώ και μη παρέκει!
Πότε λοιπόν θα κάνει ξαστεριά και πότε ο μπαχαλάκιας θα γαμήσει;

ΤΣΟ δεν αντέχω άλλο σπαράζουν τα φιλοκάρδια μου.Πάλι χτές της είχα στήσει καρτέρι για να τη συναντήσω και να της μιλήσω μπας και μπορέσω να αρθρώσω λέξη και χαμπαριάσει πόσο τη γουστάρω.Αυτη νομίζει πως είμαι κανας καμένος στο μυαλό κάφρος μπαχαλάκιας
αλλα εγω είμαι παιδί μάλαμα κατά βάθος.Ομως πάλι αυτή δεν εμφανίστηκε κι εγώ έμεινα με το πουλί στο χέρι…
Για’υτο κι εγώ απο το καημό μου πήρα σβάρνα τις πλατείες και τα περίπτερα κι έπινα οτι έβρισκα μπροστά μου.χάλιας έγινα πάλι κι άρχισα βραδιάτικα τις καφρίλες.
Το μεσημέρι ενας συνtrollos μου έδειξε τη φωτογραφία και μου εξιστόρισε οτι τσακιρισμένος οπως ήμουνα την έπεσα με το τόξο και τα βέλη μου στο βασιλιά καρνάβαλο φωνάζοντας ‘οξω πούστη απο τη παράγκα’ και ‘η φαντασία στην εξουσία’.
Πληγώνωντας τον βαριά και αφού του πήρα το σκαλπ με το τσεκούρι μου ,του έβαλα και φώτια πετώντας του 2 μπουκάλια mythos που είχα καβατζώσει απο το πλιάτσικο που έκανα στο τελευταίο περιπτερο που την έπεσα.
Το χειρότερο είναι οτι χορεύωντας γυμνός γύρω απο τη φωτιά τραγούδαγα ‘Μια φουντωση μια φλόγα που έχω μεσα στη καρδιά’

ΤΣΟ αρχίζω και με φοβάμαι.Που θα πάει αυτη μου η κατάσταση;

Θέλω κι εγω να γίνω αναρχικός με ιδεολογία και να μην τρέχω στις πορείες πια μόνο για τα μπάχαλα.Θέλω να τα φτιάξω με αυτή τη τύπισσα και για να μην είμαι πια ενα ακόμη μπακούρη των εξαρχείων.Θελω να με βοηθήσει να βγώ απο αυτό το βούρκο αλλά αυτή δεν μου δινει καμιά σημασία.

ΘΕΛΩ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΓΑΜΩ ΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ

ΤΣΟ θελω βοήθεια να λύσω το προβλημα μου γιατι νομίζω πως θα καταντησω κάνας λαικός τύπος που τα μεσημέρια είναι στο facebook και τα βράδυα γυρνάει στα σκύλλαδικα και γαβγίζει

Εχω απελπιστεί.
Μπορει καποιος να με βοηθήσει;
Υπαρχει κάνας συνtrollos εκεί έξω που να με νιώθει ρε γαμώτο;
4 Σχόλια to “Αναληψη Ευθυνης για το κάψιμο του βασιλιά καρνάβαλου”

  1. Πρέπει άμεσα να επισκεφθείς τον Dr.Trellaras σύντροφε

  2. θα θελει να με βοηθησει αληθεια?

  3. SIGOYRA THA SE BOITHISEI O ANTHROPOS EINAI EPISTIMONAS,MALAKIES LEME?

  4. ΨΥΧΟΤΡΟΛΙΣΣΑ Says:

    ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΕ ΣΕ ΝΙΩΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ…

    ΕΧΕΤΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΙΣ ΜΟΥΣΕΣ (ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ) ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΤΣΕΣ (ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΜΟΝΙΜΩΣ)

    ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΠΙΟ ΜΑΛΘΑΚΟΙ ΚΑΙ ΒΡΩΜΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΤΗΜΕΝΕΣ ΧΙΟΝΟΜΠΑΛΕΣ…

    ΞΥΔΙΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΚΑΦΡΙΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΗΘΗΝΗ ΤΟΛΜΗ ΜΗΔΕΝ…

    ΑΝΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΟΥ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΚΛΑΙΓΕΣΑΙ…

    ΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ??

Σχολιάστε

