Eρωτήσεις αναγνώστη που μας ήρθαν με mail.

Αγαπητέ γιατρέ, με λένε Γιάννη και σου γράφω για να σου εμπιστευθώ το πρόβλημα που με βασανίζει κάνοντας μου την ζωή αφόρητη.
Είμαι όπως βλέπεις νέος άνθρωπος αλλά έχω τρομερό πρόβλημα στύσης. Το πέος μου μοιάζει με μαραμένη ορχιδέα. Απο μικρός είχα πρόβλημα με το μέγεθος του, δεν είναι ικανοποιητικό καθόλου και ειχα ένα κόμπλεξ αλλά τώρα τελευταία οι σκέψεις αυτές με έχουν καταβάλλει και δεν μπορώ να έρθω καν σε στύση.
Αυτό με καθιστά νευρικό για αυτό και η συμπεριφορά μου σε πολλά φόρουμ απέναντι σε αναρχικούς ( κυρίως αυτοί με κοροιδεύουνε αλλά και με αυτούς τα έχω καθώς η κοπέλα μου ανακάλυψα ότι διατηρεί κρυφή σχέση με έναν απο αυτούς ) είναι επιθετική. Πολλές φορές μάλιστα βρίζω ακόμα και νεκρούς για να τους εκδικηθώ επειδή κάνουν έρωτα στην κοπέλα μου και το δικό μου πέος είναι πάντα σκυθρωπό και ζαρωμένο. Δοκίμασα όλα τα ερωτικά βοηθήματα ακόμα και τα χάπια στύσης αλλά δεν με βοηθάει κανένα.
Αναμένω απάντηση σου γιατρέ μου γιατί ζω ένα μεγάλο δράμα.
Δυστυχώς είμαι αναγκασμένος σεβόμενος το λειτούργημα μου να απαντήσω σε ένα ακόμα περιστατικό στυτικής δυσλειτουργίας ενός νεαρού ατόμου.Είναι ένα από τα αναγκαία κακά της δουλειάς και του κλάδου που επέλεξα. Είναι θλιβερό να μαθαίνεις ότι νέοι άνθρωποι όχι απλά δεν μπορούν να χαρούν τον έρωτα αλλά εξαιτίας της απουσίας τους από αυτόν επιφορτίζονται και με ψυχολογικά προβλήματα όπως ο εν λόγω ασθενής.
Αγαπητέ Γιάννη θα μπορούσα να σου προτείνω λύσεις για το πρόβλημα σου αλλά από την στιγμή που έχεις δοκιμάσει ακόμα και τον φαρμακευτικό δρόμο και παρατηρείς τόσο μεγάλη επίπτωση στην ψυχολογία σου κρίνω πως είναι άσκοπο.
Δεν σου κρύβω πως τέτοιες περιπτώσεις σε νεαρές ηλικίες με συγκινούν για αυτό έκατσα και ασχολήθηκα σοβαρά με την περίπτωση σου. Νομίζω ότι κρίνεται απαραίτητη η παρακολούθηση σου και από νευρολόγο – ψυχίατρο οπότε θα σου συστήσω συνεδρίες με τον Dr.Trellaras όπου στο ιατρείο του βρίσκουν καταφύγιο αρκετοί ταλαίπωροι όπως εσύ.
Για να βρεθεί λύση άμεσα και χωρίς ψυχολογική υποστήριξη το αποκλείω, απλά σου συστήνω ως επιστήμων να γυμνάζεσαι καθημερινώς και να διατρέφεσαι υγιεινά ώστε η κατάσταση του οργανισμού σου να βελτιωθεί και να νοιώθεις σωματικά υγιής. Η ταυτόχρονη ψυχοθεραπεία θα σε βοηθήσει σε συνδυασμό με την καλή διατροφή και την σωματική άσκηση μέσα σε 4 έως 6 χρόνια να ξαναβρείς τον εαυτό σου και να χαρείς και πάλι τον έρωτα.
Όταν συμβεί αυτό, θα είμαι χαρούμενος που συνετέλεσα και εγώ στην μεγάλη αλλαγή και θα σου προσφέρω την τρόμπα – μεγέθυνσης πέους που ανακάλυψε ο συνάδελφος Γιατρός του ΤΕΒΕ και βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο με θεαματικά αποτελέσματα μεγέθυνσης μορίου.

Ο Γιατρόλλ

10 Σχόλια to “Eρωτήσεις αναγνώστη που μας ήρθαν με mail.”

  1. Αυτο θα πει ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ!

  2. sas esteila ena mail … kirie diaxista parakalw

  3. O TYΠΟΣ ΠΡΟΧΤΕΣ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΗΚΩΝΕΤΑΙ

  4. exo tin entyposi oti ton lene giorgo karageorgiou kai oxi gianni

  5. εσυ που εγραψες ολη αυτη την αδερφιστηκη μαλακια αντι να ερθεις στα ισα να μου πεις «θελω να με γαμησεις και εχω κομπλεξ επειδη δερνεις απλητους συντροφους μου και δε δερνεις εμενα που εχω μαζοχισμο»

    Λοιπον ειμαι ο Γιαννης Καραγεωργιου απο Γουμενισσα Κιλκις και χαιρομαι που εχω προκαλεσει τοση συγχηση στον αδερφιστικο κοσμο σας, θα τρωτε σηνεχεια ξυλο οτι και να γραφετε γιατι μονο αυτο ξερετε, οσο για σενα που εγραψες αυτα ολα, ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΟΓΙΣΙΑ ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΓΕΛΟ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑΖΩ ΚΑΙ ΧΙΝΩ ΣΤΗ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΑΡΙΚΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΨΩΦΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ Η ΣΚΥΛΑ ΟΠΩς ΚΑΙ ΣΥ, αν δε σε βρω πρωτα εγω.. 😉

  6. Ο ανορθογραφος μιναρας απο πανω,τι εννοει λεγοντας '' ΕΧΩ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΟΓΙΣΙΑ ΜΑΛΑΠΕΡΔΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΓΕΛΟ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΙΑΖΩ ΚΑΙ ΧΙΝΩ ΣΤΗ ΜΗΤΡΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΡΚΙΝΙΑΡΙΚΑ ΑΝΤΕΡΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΨΩΦΗΣΕΙ ΑΠΟ ΚΑΡΚΙΝΟ Η ΣΚΥΛΑ ΟΠΩς ΚΑΙ ΣΥ'';

    κτηνοβασια ή απλη μαλακια εγκεφαλου;

    Τσο μην το σβησεις ειναι σοβαρο

  7. αδερφη εχει να του την γαμησουμε;

  8. Γιατρόλλ μήπως έχει οιδιπόδιο και θέλει να γαμάει μόνο την μάνα του;

  9. kai ego gia aimomikti ton kobw pantws

  10. Ουτε τη χουφτα του δε μπορει να γαμησει αυτος ρε συ,ποια μανα του;

Σχολιάστε