Βρέθηκε

Φωτογραφική μηχανή μεγάλης αξίας στα Βόρεια Προάστεια.
Επειδή δεν ξέρουμε σε ποιον ανήκει, αναγκαζόμαστε να δημοσιέυσουμε μια απο τις πολλές ενδιαφέρουσες φωτογραφίες, έτσι ώστε αν κάποιος ξέρει κάποιον που την έχασε ή έχει σχέση με τους παρισταμένους θα χαρούμε να επικοινωνήσουμε να του την επιστρέψουμε.
7 Σχόλια to “Βρέθηκε”

  1. Δημοσιεστε και καμια ακόμα ρε παιδες..

  2. μια μπεμπεκα, ενας πιθηκας και ενα ραμολιμεντο με μονιμη μαλακυνση.

  3. o pattakos einai aftos?

  4. σκατα στον ταφο του!!!

  5. ρε σεις,ετρωγα αντζουγιες(καλα ψημενες,τιγκα στο λαδοξιδο) οταν ειδα την φωτο και ξερασα.ευτυχως προλαβα και εστρεψα το κεφαλι μου κατω που εχω ενα χαλακι-φωτο του πρετεντερη στο πατωμα για να σκουπιζω τα ποδια μου πριν ξαπλωσω στο κρεββατι.προειδοποιαμε πριν βαλουμε kinky photos ρε παιδια.

  6. ΤΣΟ ο αποπανω ειναι ασφαλιτης.(ο πειναλας ειμαι αλλα ξεχασα να το γραψω,ειδατε τι σοκ μου προκαλεσατε?)

Σχολιάστε

