Χαθηκε στα Εξάρχεια.

Ηρθε με μειλ.
Τζιβα χρωματος μοβ, τυπου μακαρονι,πολυταξιδευμενη σε Γαυδο,Γαιδουρονησι,Σαμοθρακη,Αμστερνταμ,στο πεζουλι εξω απον Αχιλλεα χαθηκε περιπου στις 4 το απογευμα. Παρακαλειται αν καποιος συντροφος την ενοπισε ή παρατηρησε καποιον αλλον να την πηρε ή και να την φορεσε να γραψει απο κατω γιατι ειμαι συναισθηματικα δεμενος με αυτη τη τζιβα.
Στην ακρη της ειχε 2 παραμανες μεταλλικες.
Επισης ζητειται ραπτης για τζιβες εφοσον βρεθει για να μου την ξαναραψει καθοτι ο συντροφος που μου την εφτιαξε μετακομισε στο Αγιο Ορος.
5 Σχόλια to “Χαθηκε στα Εξάρχεια.”

  1. tha sti rapso ston kolo na apoktiseis oura

  2. εγω βρηκα μια τετοια αλλο ηταν ροζ.. (αυτο το ροζ της καραφλας του δαρμενου φασιστα) και την κολλησα στις τζιβες στην μασχαλη μου..
    αμα αυτην εννοεις δεν μπορω να στην δωσω.. θα παω σε ενα ρεγκε φεστιβαλ με 100ευρω εισοδο και την θελω..

  3. Τσο βαλε ΝΕΤ δειχνει τον Γιαγκουλα απο Σο

  4. ΤΖΙΒΑ-ΕΡΙ Says:

    ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΧΑΣΑ ΤΗ ΤΖΙΒΑ ΑΝ ΤΗ ΒΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ. ΕΧΩ ΔΕΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ

  5. Τζιβαέρι την έχω εγώ την τζίβα σου.
    Την βρήκα και την φόρεσα.
    Θα την δώσω στον 'Αρη Ρασταφάρι να στην φέρει στο πάρκο.

Σχολιάστε

