Κατ’επειγον μηνυμα που μας ηρθε

Πεδια καλισπερα σας.Ειμε ο Βασιλις,ενας αφθεντικος εθνικιστις,και ποιρα το θαρος να σας γραψο αφτο το μινιμα και να σας πω το προβλημα μου.Το σαιτ σας εχοι μεγαλη απηχισι στους εθνικιστες και ετσι καποιει φιλι,που επησις τους βοηθισαται,μου παν οτι εδο σηγουρα θα ξερεται κατη παραπανο,γιατι εχεται εναν εξερετικω επηστοιμονα (τον Γιατρολλ) και μια σπουδεα καφετζου (την κοιρια Γεωργια).Εποιδι ομος δεν ειμε καλος στο γραπτω λογω ξεκειναο αμεσος να σας παρουσιασο την κατασταση,που με εχι φερη σε τοση περυσηλογι,οσι βλεπεται στη φοτογραφεια (εχο κοικλοσει τη φατσα μου για να μη μπερδεφτοιται).

Απο μικρως αγαπουσα τη χορα μου,την Ελαδα,ηχα φιλους μονο Ελινες και ενηωθα σεβασμο για τους προγονους μου.Το καλοκερη ομος ,που ειμουνα διακωπες με το μπαμπα και τη μαμα,εγηνε κατη που μου αλαξε τη ζοι.Ηχαμε παη στο Μελιγαλα για μια εκδρομοι και εγο σκεφτικα να φαο κατι για να με κρατεισει.Να μιν τα πωλιλογο,εφαγα τηρωπιτα με φετα Ελινηκι και οιπια γαλα »ΤΟΠΙΝΟ» (καθωτι Ελην),εκανα κι ενα τσοιγαρακι για τη γευσοι,οπωτε καταλαβενεται τι ακωλουθοισε.Δεν κρατιομουνα πεδια κι ετσι τα εκανα οπου βρικα.Δοιστειχος ομος αφτο το οπου,ιταν ενα πηγαδη που μετα εμαθα την ειστορια του.

Οταν τα ιπα αφτα στους σοινεληνες,αμεσος με αποδοκιμασαν και μου εξιγισαν που ηχα κανοι την αναγγι μου.Πλαιον δε με κανουν παραια και με λεναι εθνικωπροδωτι.Ομος εγο θελο να τους πο οτι δε το εκανα εητιδες και οτι σαιβομε τους προγωνους μου.Θελο να ξαναημε φιλος τους.Τι με συμβουλεβεται να κανο ρε πεδια;;;;
Ένα Σχόλιο to “Κατ’επειγον μηνυμα που μας ηρθε”

  1. Δυστυχώς δε βλέπω να σε συγχωρούν οι συν-Έλληνες σου. Το έγκλημα σου είναι ασυγχώρητο, μπορεί να έχεσες ακόμα και το δωσίλογο το ταγματασφαλίτη το παππού σου. Μόνη λύση που βλέπω στο πρόβλημά σου είναι να πας στους 300 πακιστανούς και να τους δίνεις κώλο κάθε βράδυ για να σε ταΐζουν, μιας και το μόνο βέβαιο είναι ότι η οικογένειά σου θα σε αποκληρώσει και οι συναγωνιστές σου δεν πρόκειται να σε δεχτούν ποτέ ξανά πίσω.

Σχολιάστε

