Ερωτήσεις αναγνώστριας

Γιατρέ μου σου στέλνω απογοητευμένη γιατί αντιμετωπίζω πρόβλημα γυναικολογικό και κανένας απο όσους γιατρούς προσπάθησε να με δει δεν τα κατάφερε.

Εδω και ένα μήνα παρατηρώ κατά την ούρηση μου δύσοσμα ερεθιστικά υγρά πρίν την περίοδο μου, πράγμα που ενοχλεί τόσο εμένα αλλά και τον σύντροφο μου καθώς το αιδοίο μου βρωμοκοπάει σαν ληγμένη φέτα. Eχω πάψει πια να είμαι ερεθιστική για το απέναντι φύλο και οι μόνοι ερωτικοί σύντροφοι που βρίσκω είναι μετανάστες και αυτοί μόνο εφόσον τους αποζημιώσω με χρηματικό ποσό.
Τι να κάνω γιατρέ μου; Σου στέλνω φώτο του αιδοίου μου και δική μου και ελπίζω να μου δώσεις μια λύση σύντομα.
Ειρήνη


Αγαπητή Ειρήνη, παρατήρησα όλο το βράδυ τις φώτο του αιδοίου σου στο εργαστήρι του Dr.Trellaras και νομίζω είμαι σε θέση να κάνω μια πρώτη διάγνωση.Παρατήρησα ότι στο αιδοίο σου βρίσκεται μεγάλος αριθμός παρασίτων καθώς και τριχομονάδων και αυτό είναι γνωστό στους ιατρικούς κύκλους ότι είναι πολύ επώδυνο. Αυτό συνέβη γιατί είτε δεν έχεις καλή καθαριότητα στα γεννητικά σου όργανα είτε για συνουσιάζεσαι με άπλυτους. Ετσι το αιδοίο σου εκτός του ότι έχει το φάρδος της πηγάδας είναι πηγή και εστία μόλυνσης,
Επειδή η κατάσταση είναι πολύ προχωρημένη και τυχόν αντισταμινικά και λοιπά φάρμακα δεν θα μπορέσουν να αντιδράσουν καθώς η μόλυνση βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο, καλό θα ήταν να τάξεις το αιδοίο σου και να προσευχηθείς στον Αγιο Παντελεήμονα.
Για κάθε εξέλιξη της μυκητιάσης μπορείς να με ενημερώνεις.
15 Σχόλια to “Ερωτήσεις αναγνώστριας”

  1. τρυπα της τη μουνα με τρυπανι ρε γιατρε

  2. ιμαμης Says:

    γαμησι και μπουργκα

  3. κουρντο μεταναστι Says:

    εγκο να πηαση αυτι κε να τη βαλο στα γονατα να προσκιναη αλλαχ κε να λεη οχη αλλο γκαμησι κουρντο
    αλλαχ ακμπαρ

  4. 6936.422.549

    καυτη και ανυπομονη..παρε με

  5. ΕΙΜΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΗΤΙΚΟΣ
    ΚΑΝΤΕ ΜΕ ADD ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΑΜΗΣΤΕ ΜΕ ΕΧΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟ

  6. γιατι αλλαξε φωτο ο απω πανω;
    ετσι και αλλιως την εχουμε αποθηκευσει και εχει και δευτερο προφιλ
    http://www.facebook.com/profile.php?id=1461754164

  7. pos einai etsi o blaxos xaxaxaxxa

  8. ηλεκΤΡΟΛΛυτης Says:

    Γιατρολλ εισαι πραγματικα μεγαλος επιστημονας!!!Εχεις καμια συμβουλη και για μενα που μετα το χεσιμο χρησιμοποιω αποκλειστικα ελληνικες σημαιες για το σκουπισμα;;Θα εχω καποιο προβλημα;;

  9. re malakes oti kai na kanete malakes tha eiste den pan na lete oti thelete ta mounopana eiste eseis re kai poustrakia den asxoloume allo mazi exo sumantikotera pragmata na kano.alla mono auta kserete na kanete vgite re me tin fatsa sas kai miliste kai me ta alithina prosopa sas malakes.alla pou kotsia.

  10. Mαθε να γραφεις Ελληνικα ρε Ανθέλληνα που γραφεις Greeklish

  11. Αν μιλησουμε με τα αληθινα μας προσωπα θα κλαιει η μανα σου στο μνημα κοτα.Ευχαριστω να λες που ακομα σε τρολλαρουμε ετσι και δεν ειχες καμια ατυχη συναντηση οποτε βουλωστο 3.38.

  12. http://www.facebook.com/pages/3-STA-APLYTA-ANARCHOKOUMOUNIA-ME-AGAPE-3/121230967920697

    Oταν σβηστει αυτο ξαναμιλαμε για το αν θα κατεβει η αναρτηση.

  13. Μην ασχολεισαι με τα καμενα ρε τρολληστη γαμω τα σπιτια τους!

  14. ΡΕ ΑΥΤΗ ΕΝΑΙ ΛΕΣΒΩ ΤΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΤΟ ΤΡΑΒΕΛΙ,ΔΕΙΤΕ ΣΤΟ ΛΙΝΚ

Σχολιάστε

