Απάντηση σε γράμμα ασθενούς

Γιατρέ μου καλησπέρα..
Ο λόγος που σου γράφω είναι γιατί σε όσα δημόσια νοσοκομεία απευθύνθηκα, κανένα δεν μπόρεσε να βρεί λύση στο πρόβλημα μου. Γιατρέ μου είμαι Ελ και είμαι με ένα παιδί Ελ εδώ και χρόνια..
Τελευταία όμως η σχέση μας δεν πήγαινε καλά..Δεν είχε ερωτική επιθυμία να γευτεί τις χαρές του κορμιού μου σε αναπαραστάσεις που κάναμε διονυσιακων εθίμων με τους φίλους μας..
Νόμιζα ότι κάποια άλλη είναι η αιτία που πιθανόν προερχόταν απο νεφελίμ ή τα ελοχίμ και έτσι άρχισα και εγώ να ψάχνω να βρω χαρά στο κρεβάτι μου…
Απο την Λένορμαν μέχρι την Ιερά οδό γύριζα τα βράδια μόνη παρακαλώντας μετανάστες να ικανοποιήσουν την σεξουαλική μου φαντασία…Αυτό γινόταν κάθε βράδυ επι 2 μήνες..Δεν το ήξερε κανένας απο τους Ελ μέχρι προχτές που το έμαθαν και με θεώρησαν μασόνα.
Έτσι αναγκάστηκα για άλλο ένα βράδυ να βγω παγανιά στους δρόμους για να νοιώσω τον έρωτα..
Ο Αμπντούλ με περίμενε..Δεν ήταν όμως μόνος..Είχε φέρει μαζί του ακόμα 3 Σομαλούς μετανάστες και όλοι μαζί κλειδωθήκαμε σε ένα φτηνό ξενοδοχείο και κάναμε έρωτα μέχρι το πρωί ασταμάτητο…
Το πρόβλημα μου ξεκινάει εδώ γιατρέ μου..
Ενώ όλοι εκσπερμάτωσαν μέσα μου αλλά στον πρωκτό μου το σπέρμα 2 μέρες μετά και ενώ δεν έκανα έρωτα μετά με άλλους χύνεται απο το αιδοίο μου…
Πες μου γιατρέ πριν τρελλαθώ, τι μπορώ να κάνω;
Πως θα σταματήσει η υπερχείλιση;
Ελένη
Αγαπητή Ελένη προφανώς ο υμένας σου έχει υποστεί σοβαρή βλάβη ώστε να σκιστεί και να ενωθεί με μέρος του παχέος εντέρου και την πρωκτική κοιλότητα.
Αυτό πιθανόν να οφείλεται στην μεγάλη βιαιότητα κατά την ώρα της ερωτικής πράξης και αντιμετωπίζεται μόνο με συρραφή…
Επικοινώνησε μαζί μου στο Νοσοκομείο Αλεξάνδρα πριν αρχίσει το σπέρμα και εκχυλίζεται απο τα αυτια.
4 Σχόλια to “Απάντηση σε γράμμα ασθενούς”

  1. me tetoia mapa to periergo tha itan na se gamage o antras sou!

  2. Eίσαι μεγάλος επιστήμονας Γιατρόλλ!

  3. ΦΟΙΤΗΤΗΣ Says:

    Ο ΑΜΠΝΤΟΥΛ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

  4. γιατρολ ποσα παιρνεις επισκεψη και ποσα με το γραμμα;

Σχολιάστε

