Μail που λάβαμε..

Αγαπητά indymediatrolls,
είναι ακόμα ένας πατριώτης που αντιμετωπίζει πρόβλημα και αποφάσισα όπως και άλλοι πατριώτες που βρήκαν λύση στο πρόβλημα τους, να απευθυνθώ σε εσάς προκειμένου να έρθω σε επικοινωνία με τον μεγάλο επιστήμονα που ακούει στο όνομα Γιατρόλλ.
Αγαπητέ γιατρέ,
όπως βλέπετε στην φωτογραφία εδώ και κάποιες μέρες αποφάσισα σαν καλός πατριώτης να κάνω ένα πατριωτικό σχήμα με δερματοστιξία (τατουάζ) στους πανέμορφους και καλά γυμνασμένους κοιλιακούς μου που απέκτησα με χρόνια γυμναστικής μέσα σε αίθουσες με βαράκια. ‘Ηταν τόσο μεγάλη η αφοσίωση μου με την γυμναστική που έφτασα τα 30 και είμαι ακόμη ερωτικά παρθένος ενώ δεν κατάλαβα πως η μητέρα μου έκανε έρωτα με τον καλύτερο μου φίλο και ο πατέρας μου ήταν παθητικός ομοφυλόφιλος και συνουσιάζεται με μετανάστες στην Πέτρου Ράλλη!
Αυτό όμως που με πειράζει αφόρητα είναι ότι μετά την δερματοστιξία οι κοιλιακοί μου εξαφανίστηκαν και η κοιλιά μου άρχισε να φουσκώνει και να κρεμά σαν να είμαι γυναίκα έγκυος.
Πια δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατρέ μου.Αισθάνομαι ένα τίποτα. Όσοι βλέπουνε το τατουάζ μου γελάνε με την κοιλιά μου και εγώ ανακάλυψα όλα όσα σου προείπα για μέλη της οικογένειας μου που με κάνουν να νοιώθω ακόμα πιο κουρέλι.
Πήγα και εγώ όπως τόσοι απελπισμένοι στην Επιτροπή Κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα όπου βρίσκουν στέγη όλοι οι πατριώτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα.Στην αρχή βλέποντας τον Παναγιώταρο ένοιωθα κάπως καλύτερα αλλά όταν γνώρισα και την κυριά Σιδέρη και έμαθα ότι ακόμα και αυτή την έχει μεγαλύτερη απο εμένα ένοιωσα πάλι ράκος.
Πες μου τι να κάνω; Πως θα ζήσω γιατρέ χωρίς κοιλιακούς και με τέτοια κοιλιά;
Μέχρι και το πατριωτικό κωθώνι με κοροιδεύει!
5 Σχόλια to “Μail που λάβαμε..”

  1. ΚΟΝΣΕΡΒΟΚΟΥΤΙ ΣΤΟΝ ΑΦΑΛΟ Says:

    ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΣΑΠΙΟΚΟΙΛΙΑ ΜΕ ΚΟΥΡΑΔΕΣ

  2. Σε θέλω ! Κάνε κλικ να με δεις!
    Ποτε θα είσαι Αγιο Παντελεήμονα;

  3. zargana eisai kavla xeli mou! xaxaxaxaxa

  4. με τετοια κοιλια εγω θα ελεγα οτι ειναι στον εκτο μηνα

  5. otan ksegenniseis fasista krata mou ena kanelli

Σχολιάστε

