Tι λένε οι μαθητές του 40χρονου καθηγητή;

Σήμερα έκανα το πρώτο μου μάθημα με τον αγαπημένο μου καθηγητή. Στην αρχή τον ντρεπόμουν, είχα και 6 χρόνια να του μιλήσω αλλά ο πάγος έσπασε μετά το πρώτο ρεψίδι του καθηγητή. Εγώ έσκασα στα γέλια γιατί είμαι και λίγο μουρόχαβλο και μετά ο καθηγητής στα καπάκια έκλασε. Εκεί ξελιγώθηκα και αρχίσαμε να βάζουμε τα πρώτα μας στοιχήματα για το ποιος κάνει το πιο δυνατό πυροκλάνι.
Το αυτοκίνητο του καθηγητή ήταν γεμάτο άδεια κουτάκια άμστελ και ένα λεοπάρ σουτιέν, το οποίο όπως μου είπε ανήκει «στο καρδουλίνι του». Δεν ξέρω ποιο είναι αυτό το καρδουλίνι αλλά μου χουνε μπει ψύλλοι στ’ αυτιά μην και είναι η τρ-έλλη κοκκίνου και τα σπάσουμε με τον καθηγητή μου για τα μάτια μιας κοκότας.
Μετά ο καθηγητής ήρθε μαζί μου στη γεοπωνική που ήθελα να χαιρετήσω μια συντρόφισα κι εκεί άρχισε να την πέφτει σε κάτι πρόβατα που έβοσκαν λέγοντάς τους κάνε μου λιγάκι μμμ. Επίσης μάζευε λουλουδάκια φωνάζοντας μπάτσοι λουλούδια να μια ανεμώνη και όταν τον ρώτησα τι εννοεί μου είπε ότι το καρδουλίνι του είναι ένα διχασμένο πλάσμα, μισή χίπισα και μισή φρικιό και γουστάρει τόσο τις ανεμώνες όσο και τους μπάτσους φλαμπέ.
Μετά ο καθηγητής ρώτησε τη συντρόφισα αν φυτρώνει καλό χόρτο μέσα στη γεωπονική και γιατί οι ναρίτες κάνουν πάντα εκεί τις αναιρέσεις, ποσοστά παίρνουν; Άσε που κάθε φορά μιλάει ο Παπαμακάριος για τέχνη και μας πέφτουν τα μαλλιά.
Έπειτα φύγαμε πάλι και πήγαμε σπίτι της μάνας μου όπου και με άφησε για να φάω τίποτα μιας και το στομάχι μου έπαιζε βιολί. Η μάνα μου είχε φτιάξει μελιτζάνες παπουτσάκια αλλά είχε βάλει κιμά από σόγια. Μου δικαιολογήθηκε η κακούργα γιατί λέει στην άνω κάτω πατησίων ο κιμάς ο κανονικός τους πέφτει κομματάκι βαρύς και αν και είναι λιγούρια είναι και εκλεκτικοί. Δεν έφαγα και πήρα τη μερίδα μου και την πήγα στη Σκαραμαγκά.
Εκεί οι σύντροφοι με κοίταξαν με μισό μάτι και άρχισαν να μυρίζουν το πιάτο με καχυποψία. Μόλις τους είπα όμως ότι ο κιμάς είναι από σόγια ξέσπασαν σε αλαλαγμούς χαράς και δεν έμεινε κώλος μέσα σε δευτερόλεπτα. Τους λυπήθηκε η ψυχή μου γιατί μου είπαν ότι τον τελευταίο καιρό την βγάζουν με σάντουιτς ντομάτα μοτσαρέλα και πάστα ελιάς.
Τέλος κι από αυτή την εμπειρία. Μου είχε λείψει τόσο η Αθήνα!
Με πήρε μετά τηλέφωνο ο καθηγητής και μου είπε να πάω στη Νέα Μάκρη. Ανάθεμα κι αν ξέρω που πέφτει η Νέα Μάκρη. Ρώτησα έναν ταρίφα και τελικά έφτασα εκεί που μου είχε πει ο καθηγητής. Μου άνοιξε την πόρτα τσιτσίδι και καυλωμένος φούλ. Εγώ στην αρχή σκέφτηκα ωχ θέλει και να του κάτσω για να μου μάθει ταμπούρλο και καθόλου δε θα με χάλαγε γιατί είμαι και λίγο φιρουλι φιρουλο αλλά δυστυχώς εκεί ήταν και μια κοπελιά. Κοπελιά που λέει ο λόγος, μεγαλοκοπέλα θα έλεγα καλύτερα. Φορούσε μόνο ένα φλοράλ διάφανο μπέμπι ντολ και κρατούσε ένα λάπτοπ.
Σοκαρίστηκα δεν πίστευα στ αυτιά μου όταν ο καθηγητής μου είπε ότι πολύ συχνά αφήνουν το σεξ με «το μπιζελάκι του» στη μέση για να μπουν στο ιντιμιντια τρολσ και να τρολάρουν.Τουλάχιστον διευκρίνησα ότι δεν είναι η τρ-έλλη κοκκίνου αλλά το κορίτσι του μάη που μου εμπιστεύτηκε ότι πολύ θα ήθελε πια να χωρίσει τον 40χρονο σάτυρο που της βάζει διάφορα μπλιμπλίκια στ απόκρυφά της και να γίνει το κορίτσι του Πάρη( δεν ξέρω ποιον εννοεί).
Το σπίτι του καθηγητή ήταν γεμάτο άδεια μπουκάλια άμστελ και υπήρχε κι ένας λόφος από τελειωμένα «κρασιά της παρέας». Ήρθε ο καιρός όμως να ξεκινήσουμε το μάθημα. Ο καθηγητής μου είναι εκπληκτικός!! Παίζει ταμπούρλο με τόση δύναμη και πάθος που μας πήρε τ’αυτιά και οι γείτονες φώναζαν ότι θα καλέσουν τους μπάτσους αλλά ο καθηγητής σε μια επίδειξη δύναμης φώναξε «κλαστε μου τ αρχίδια» και συνέχισε μ ένα κρεσέντο. Εγώ έπαιξα λιγάκι για να του δείξω τι με έμαθαν οι κνίτες.
Έπαιξα τρία δημοτικά τραγούδια δύο εμβατήρια και τέλος το «μη σας λέω μη μιλάτε το κορίτσι μου κοιμάται μέσα στη δική μου αγκαλιά» και μελαγχόλησα γιατί σκέφτηκα την τρ-έλλη κοκκίνου.
Ο καθηγητής μου υποσχέθηκε να μου κάνει το κονέ, κι εγώ τώρα πετάω από τη χαρά μου!

Γέα! 22 χρονοςμαθητής ταμπούρλου

16 Σχόλια to “Tι λένε οι μαθητές του 40χρονου καθηγητή;”

  1. Σύλληψη 22χρονου μαθητή

  2. ΩΡΕΟ ΤΑΜΠΟΥΡΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ

  3. φαγωθηκε να με γνωρισει ο νεαρος.
    πειτε του καλε να ρθει να μου κανει καμια κανταδα με το ταμπουρλο κατω απο το σπιτι μου.

  4. 22χρονε πηγαινε για κανταδα αλλα πρόσεχε!
    Εχω ακούσει ότι η Tr-elli σε διαγωνισμό μήκους, έχασε απο την Σιδέρη μόνο για 1 cm!!!!

  5. τι ψευδη στοιχεια ειναι αυτα που παραθετεις αρχηγε?
    ζηλεουμε που δε θελει να γνωρισει εσενα το τεκνο?
    ζηλια ψωραααααα
    22χρονε μην τον ακους, μια χαρα κοριτσαρος ειμαι, διχως γεννετικες ανωμαλιες!

  6. χαχα 🙂 Πηγαινε κρυφη μου επιθυμια 22χρονε μαθητη!

  7. 22axrone mou fainetai pws apo to sok pou epathes otan eides to mwraki mou tsitsido na paizei tampourlo, den me katalaves kala kai parapliroforeis…
    Eipa pws exw varethei poia na perimenw apo ton kathigiti na mou kanei protasi gamou kai oti tha mporousa kalista na eimai me ton pari pou exei fagothei na me stefanwthei…
    eipame frikio alla opws les kai si eimai megalokopela kai den thelw na meinw sto rafi.. Oneireuomai na kanw oikogeneia me ton kathigiti, me polla polla trollakia… Axxx….

  8. arneisai+ oti sou xwnei mplimplikia?

  9. vitziozotrolla Says:

    emena maresoun kai spats sto kolaraki

  10. vitziozotrolla Says:

    ante re peite kana vitsio sas

  11. Εμενα μου αρεσει να γλυφω ξυρισμενες μασχαλες θηλυκων κνητοπουλων.

  12. ΦΡΑΞΙΑ ΠΟΡΔΙΣΤΩΝ ΚΛΑΝΙΣΤΩΝ ΤΡΟΛΛΕΛΕΤ Says:

    i myrwdia mias aixis fidisias klanias katw apo to paplwma

  13. μπανιστρολ Says:

  14. Κλανιστες,αυτη η ηδονη ειναι κατι που οι γυναικες δεν μπορουν να καταλαβουν.

    Η μυρωδια μιας τετοιας κλανιας ειδικα οταν εισαι κρυωμενος,ειναι κατι το μοναδικο που δεν πρεπει να μοιραζεσαι με κανενα!

  15. ΦΡΑΞΙΑ ΠΟΡΔΙΣΤΩΝ ΚΛΑΝΙΣΤΩΝ ΤΡΟΛΛΕΛΕΤ Says:

    anwnyme mplekeis me lathos gynaikes

Σχολιάστε

