ΕΠΕΙΓΟΝ,ΣΤΟ ΤΡΟΛΛΟΜΙΧΕΛΑΚΙΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΤΡΟΛΛΟΚΟΜΕΙΟ Ο GIANT.


ΕΝΑ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΥΜΒΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ.

Ο ΣΥΝΤΡΟΛΛΟΣ GIANT ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΣΤΟ ΤΡΟΛΛΟΜΙΧΕΛΑΚΙΟ .
ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕ ΑΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΥΜΗΝΤΙΑ,ΤΟ ΤΡΟΜΠΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΕΔΩ,ΓΙΑ ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΠΛΟΓΚΕΡ,ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥΙΤΕΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΜΑΝΑ ΣΥΛΛΗΨΗ ΜΠΛΟΓΚΕΡ.

ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΔΙΕΓΝΩΣΑΝ ΜΑΝΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΞΗΣ ΚΑΙ ΤΑΣΕΙΣ ΦΥΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ 10mg ΧΑΝΑΧ KAI 2 ΧΑΠΙΑ ΤΩΝ 20 MG SEROXAT.

ΕΧΕΙ ΞΕΦΥΓΕΙ ΑΠ’ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ(ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ) ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΜΑΣ.ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ,ΤΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΠΟ ΦΟΡΗΤΟ ΤΣΕΠΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΛΛΟΤΡΙΩΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΡΑΒΑΤΑΚΙΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗ,ΠΡΟΣΠΟΙΟΥΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ MARFIN BANK ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ Ο ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΒΑΖΕΛΑΣ,ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ.

ΟΛΟΙ ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 7 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΑΥΛΙΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΤΡΟΛΛΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΕ ΠΑΛΟΥΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΟ!

20 Σχόλια to “ΕΠΕΙΓΟΝ,ΣΤΟ ΤΡΟΛΛΟΜΙΧΕΛΑΚΙΟ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟ ΤΡΟΛΛΟΚΟΜΕΙΟ Ο GIANT.”

  1. συλληψη blogger

  2. Παντως υπαρχει συλληψη blogger.

  3. Καλα σε βλεπω και εσενα να ακολουθεις και να φορας την ασπρη στολη.

  4. Το ειπε και ο Giant πιο πανω ρε!

  5. Ο ΓιαΤΡΟΛΛ τον εχει αναλαβει;

  6. Ο Giant που λετε ειναι ο ιδιος με τον γνωστο GiaNt;;;;Αν ναι,τοτε ποιος θα καταγραψει την πορεια της Τεταρτης σε βιντεοκαμερα,θα την ανεβασει μετα στο indymedia,και στο τελος θα διαφημισει το giantakos.blogspot.com;;
    Ειναι σοβαρες οι εξελιξεις συντρολλοι,ενημερωστε.Εγω θα φερω και παλουκι και κρανος αυριο,γιατι θα σκασω με GLX που του χω φορεσει φιλτροχοανη.

  7. Ρε μαν δεν ερχεσαι να με παρεις απο Γυθειο γιατι θα παρω απουσια και θα φαω μπαν;Δεν εχω κατεβασει το ninja,το εχω συνεργειο και κατεβηκα με λεωφορειο.

  8. ΠΙΠΙΤΣΑ 60 Says:

    Ο Giant ειναι αυτος με το ροπαλο και τον τεραστιο φαλλο;Τρεχω νοσοκομειοοοοοοο!!!!

  9. Mallon katalaba poios eisai 40xrone soy esteila mail gia tsekare.

  10. Εισαι πολυ μακρια-καμια σχεση.

  11. mania na vreite poios einai poios

    yperwries pali kanete re

  12. ρε ο Giant είναι δικός μας μην τον τρολλάρετε.

    αλλά το σύλληψη blogger έγραψε

  13. συλληψη παπακια

  14. Σιγα ρε Τρολλουρα,τρολλαρισμα κανουμε δεν τον ρεζιλεψαμε τον συντροφο.Τι να πω εγω ο ματακιας,αλκοολικος-φυλακοβιος;

    Να τσακωθω με τον αρχηγο και με τον τρολλ-ληστη επειδη μου εχουν αλλαξει τα φωτα στο τρολλαρισμα;

    Οντως το συλληψη blogger ηταν κορυφαιο 😛

  15. geitonas 40xronou Says:

    αυτα ειναι αξίες και χαρισματα γειτονα

    μην ντρεπεσαι.

  16. Δεν ειμαι απο πανω,ειμαι Γυθειο αλλοιως θα σου εβαζα μεχρι τις 5 το πρωι psy-trance γειτονα και θα μου εφερνες τους χοιρους παλι.

  17. Ρε ψευτοgiantακηδες σταματηστε να τρολλαρετε με το ονομα μου, εγω ειμαι ο true που εχω ενεργο λινκ

    Σύλληψη Blogger

  18. τρομποτρολ Says:

    εδω ρε τρολλουρα τρολλαρουμε τισ μαναδες μας και τα αδερφια μας τον giant δεν θα τρολλαρουμε;
    αληθεια εβλεπε την λαμψη παλια; και πηρε απο εκει το ονομα του πυργου του γιαγκου δρακου;

  19. kala re mia malakia eipa….

    Giant:

    σύλληψη blogger

  20. kati den paei kala edw

    egw eimai o Giant.

    poios einai ayto pou leei oti eimai egw?

    tha se vrw re

    sigoura den mpaineis me tor i proxy
    :-p

Σχολιάστε

