Aπάντηση σε επιστολή αναγνώστη

Αγαπητοί 3 χοίροι,
έλαβα το Mail σας και διάβασα προσεκτικά όσα μου γράψατε για το πρόβλημα που προέκυψε στην υγεία σας.
Μετά από πολύ προσεκτική μελέτη της φωτογραφίας που μου στείλατε, αλλά και των φωτογραφιών που είστε γυμνοί και μου παρουσιάζετε τις βλάβες που προξενήθηκαν στο δέρμα σας και βασιζόμενος σε όσα μου γράψατε, καθώς και οι 3 παρουσιάζεται τα ίδια συμπτώματα μπορώ να αποφανθώ ότι:

Παρουσιάζεται συμπτώματα νεκρού δέρματος. Μην σας πανικοβάλει η ονομασία, είναι σύνηθες σύμπτωμα στα εγκαύματα τρίτου βαθμού. Αυτό σημαίνει ότι το δέρμα σας φαίνεται καρβουνιασμένο και το γεγονός ότι δεν υπάρχει συνεχόμενη ένδειξης πόνου οφείλεται στο ότι οι νευρικές απολήξεις έχουν καταστραφεί. Σε αυτήν την περίπτωση χρειάζεται πάντα ιατρική παρακολούθηση και ιατρική φροντίδα.
Το Ηansaplast Sos πουν σας χορήγησαν για εγκαύματα από αφρώδες υδροκολλοειδές gel, δροσίζει αμέσως την πληγή και ανακουφίζει τον πόνο στη στιγμή. Η πληγή προστατεύεται από εξωτερικές επιδράσεις όπως χτυπήματα, άσκηση πίεσης, βρωμιά και μολύνσεις. Παρατήρησα όμως στις φώτο σας αρκετή βρωμιά και πιθανότατα αυτή είναι η αιτία που δεν έδρασε θεραπευτικά.
Όταν υπάρχει όπως στην περίπτωση σας αρκετή βρωμιά το δέρμα «ανοίγει» και εμφανίσει φουσκάλες το υδροκολλοειδές gel δημιουργεί συνθήκες υγρής επούλωσης και αποτρέπει τη δημιουργία κακαδιού. Σύμφωνα με κλινικές έρευνες, οι πληγές επουλώνονται ταχύτερα σε υγρό περιβάλλον και περιορίζεται η πιθανότητα δημιουργίας ουλών.
Η θεραπευτική αγωγή που σας προτείνω να ακολουθήσετε είναι η παραμονή σας σε υγρό περιβάλλον, μπανιέρα γεμάτη με νερό επί 12 ώρου την ημέρα καθώς και η αποφυγή ένδυσης ρούχων από υλικά που ερεθίζουν την πληγή. Πρέπει να γίνεται σχολαστική καθαριότητα των ποδιών και πλύσεις με Betadine και χρήση αλοιφής Bepanthol (για εγκαύματα μωρού).
Θα πρέπει να μην φορέσετε αρβύλα για μια εβδομάδα και να πλένετε τα πόδια σας 4 φορές την μέρα και μετά να αλείφετε την Berpanthol σε χοντρή στρώση.
Η βαζελίνη που έχετε στην κλούβα προφανώς κάνει για άλλες δουλειές για να περνάτε το 8ωρο πιο ανώδυνα αλλά απαγορεύεται ρητώς η χρήση της στην προκειμένη περίπτωση.
Χορηγείται 3 ωρη άδεια μιας και το απόγευμα που θα φυλάτε τα σκυλιά του ΔΝΤ θα έχετε πάλι ζεστές εξάρσεις.
62 Σχόλια to “Aπάντηση σε επιστολή αναγνώστη”

  1. Ελληνόψυχος Ματατζής Says:

    Γιατρέ η bepanthol που λες είναια υτή που μου χαν δώσει τότε που έκανα το ταττου με την ελληνική σημάια στο μπράτσο?

  2. Αυτη είναι αλλά μάλλον εσένα στην έδωσε για να την βάζεις στον κώλο σου να μην αρπάξει φωτιά απο τα απανωτά καυλιά

  3. doctor bale tous ypotheta xwris salio kai to daxtylo olo mesa.tous aresei

  4. Ματατζής-ξεσκιμένος κατα γης Says:

    γιατρε εμενα μου σπασανε την ασπιδα και μου ρθε ενα κομματι στην μαπα.Τι να κανω;
    Να πιω νερό με όζον;

  5. Ελληνόψυχος Ματατζής Says:

    Το ξέρω αλλά εγώ δεν την έβαζα γιατί μου αρέσουν πολύ τα απανωτά καυλιά…ααααχ με κόλασες πάλι σάτυρε….

    Θα ρθεις να με γαμήσεις?εφετείο είμαι υπηρεσία…

  6. Δεν γίνεται να σε γαμήσουμε τωρα, το απόγευμα αν κατέβουμε κράτα ένα ρόζ γκλομπ να σε γνωρίσουμε.

  7. ellinopsyxe den xaramizoume tis psoles mas gia galanoleukous kwlous

  8. βάψε και το κράνος ροζ μαζί με το γκλομπ και εγώ θα στην κάνω την χάρη

  9. na balei kai ftera sto kranos..alliws min ton gamisoume egw lew.

  10. Δίκιο έχεις. Βάλε και φτερά στο κράνος και στην αρβύλα τακούνι.
    Αν θες γαμήσι!

  11. Σου αρέσουν τα κωλαρίδια αρχηγέ ε?

  12. Δεν είναι ανωμαλία το κωλαράκι ρε αρχηγε.

  13. Όχι δεν είναι, αλλά κώλος μπάτσου=κτηνοβασία

  14. mpatsokolopidikoulas Says:

    doktora egw pou pidaw kwlarakia mpatswn mporei na kollisw tipota?

  15. αρα γαμας η δε γαμας ρε αρχηγε?

  16. Κωλαράκια μπάτσων όχι δεν με ερεθίζουν προτιμώ να ανοίγει το κεφάλι τους παρά ο κώλος τους.

  17. ναι ρε ασε που ναι και βρωμοποδαροι δες τι λεει ο ντοκτορας.καλυτερα να γαμησω φοραδα

  18. o neil o alogomouris eisai pou pidas forades esy o apo panw?

  19. ΓΑΜΙΑΣ ΠΑΠΟΥΛΙΑ Says:

    EΓΩ ΘΑ ΓΑΜΗΣΩ ΤΟΝ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ

  20. Κωλαράκια μη μπάτσων αρχηγέ?

  21. Ρε φίλε γαμιά ψάχνεις; Πες το να τελειώνουμε με τρολλάρεις με ερωτήσεις.

  22. xaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxa
    kala s leei re file pes to mas gkastroses

  23. οχι φιλε..κορίτσι είμαι……τι κορίτσι δηλαδή..κορίτσαρος..

  24. ειναι η χριστινα σιδερη! τον εχει 22 cm!

  25. κουρντο μεταναστι Says:

    εγκο τελη γνορηση ε.μ-αν θαις ελα απω λενωρμαν

  26. Τον Παπουλια θα τον γαμησω πρωτα εγω

  27. αντε καλε….τρολλοκοριτσο ειμαι και δειλα ηθελα να πω….σε θελω αρχηγε……………….με χεις τρελανει με τη νταβραντοσυνη σου….μπορουμε να σπασουμε τα ρεκορ μαζι το ξερω…ποιος 40χρονος και ποιο κοριτσι του μαη και χιπικα…μπορουμε να γινουμε το ζευγαρι ολων των τρολοεποχων……

  28. Εχω γυναίκα και μάλιστα μπαχαλιάρα.
    Φοραει κράνος και μπαίνει περιφρούρηση και τρέμει η Πανπιστημίου
    Σε ευχαριστώ πάντως!

  29. εσυ στους δρομους μωρο μου κι εγω να σε περιμενω σπιτι με τις ζαρτιερες!!!και τα κανω ολα ε…ξερεις….

  30. Βαλε ΝΕΤ δειχνει Στρος Καν να ξεκαυλωσεις

  31. xylopita online prwti fora blepw xaxaxaxa

  32. E.M. λιγα για το κοριτσι του Μαη γιατι θα σου στειλω τον Κουρντο και θα στη κανει πατομπουκαλο την οπη.

  33. ΠΑΛΙΟΣ ΓΑΥΡΟΣ Says:

    ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΠΙΚ ΝΙΚ
    ΝΤΟΜΙΝΙΚ-ΝΤΟΜΙΝΙΚ

  34. Τακης Τσουκαλας Says:

    Τωρα τα βαζελια ειναι ταυλα πω πω καυλα πω πω καυλα

  35. ΠΑΟ 13-ΑΝΑΡΧΙΑ Says:

    ΠΑΟ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΘΥΡΑ13
    ΓΑΜΙΕΤΑΙ Ο ΣΤΡΟΣ ΚΑΝ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

  36. πανω στο αγριο σεξ θελω και τρολιες.προστυχες τρολιες!

  37. τι λογοκρισια ειναι αυτη…ουτε η ΣΟ…

    αρχηγε πες αληθεια…δεν εχεις την περιεργεια…μονο μια φορα εστω να βρεθουμε…

  38. Αντε ρε αρχηγε και εσυ,κανε το καλο γιατι θα μας ζαλισει η ξαναμενη!

  39. Nα πας εσυ ρε ασε με ησυχο εμενα

  40. fasistas einai kai thelei na brei poios einai o arxigos. pame 50 atoma me paloukia na isiosei

  41. κανε το καλο ρε αρχηγε!!!ακου το φιλο σου….

  42. Δεν μπορω να εξυπηρετω παντου ρε συ,εχω γυναικα,εχω το κοριτσι του Μαη,τρολλαρω ασταματητα που να βρεθει χρονος;

  43. Και πανο να φτιαξουμε μαγγες!

  44. Τι φασιστας ρε παιδια συντρολισα ειμαι…απλα θελω να γνωρισω τον αρχηγο…τοσο απλα..

  45. Μπα εγω λεω να κανω αυτο που λεει ο ανωνυμος 3,47

  46. ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΜΑΣ ΠΗΔΑΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΟΙ,ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ…ΑΛΛΑΧ ΑΚΜΠΑΡ.

  47. ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΤΟ ΙΝΕΤΡΝΕΤ ΑΝΩΜΑΛΟΥΣ

  48. Πανο δεν θα φτιαξουμε;

  49. Φτιαξε ενα και γραψε Keep the trollchief away

  50. Ε.Μ. εγω εκανα οτι μπορουσα παντως.

  51. το καλο δηλαδη μωρο μου……….σε θελω σαν τρλη στο λεω….και σιγουρα με χεις κοζαρει σε πορειες….ειναι σιγουρο….αν οντως κατεβαινεις οπως λες…δεν περνω απαρατηρητη…;)

  52. ευχαριστώ 40 χρονε….το καλυτερο παντως θα ηταν να τον επειθες!!!!!

  53. Mε τοση πελατεία θα χεστώ στο τάληρο.
    Κάνω και ψυχαναλύσεις!

  54. μπανιστρολ Says:

    ama kanonisete telika peite pou tha synantithite

  55. ΕΞΩ ΟΙ ΒΛΑΧΟΙ ΑΠ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ! Says:

  56. Η Ε.Μ ΣΤΟΝ ΣΚΑΪ

  57. Ε.Μ μολις μιλησαμε στο τηλεφωνο και μου οκ,απλα το παιζει σκληρος απο εδω για να σε φτιαξει πιο πολυ.

  58. sas exw retiredaki mourlia gia after hour stigmes
    se poly kali timi eidiki gia trollia

  59. ρε βαλτε καμια τρολια να πουμε με τα τσοκαρα

Σχολιάστε

