Βρες τον Νώντα. Μεγάλος διαγωνισμός

Βρες τον Νωντα και κέρδισε δωροεπιταγή 200$ απο τον George Soros.

24 Σχόλια to “Βρες τον Νώντα. Μεγάλος διαγωνισμός”

  1. Βρηκα το νωντα οεο μουστακαλη μου οεο

  2. xmmm…dyskolo :S

  3. bale tin alli me ton anthrakoryxo xaxaxaxa

  4. ενας νωντας μα ποιος νωντας…

  5. Νικητής Says:

    Τον βρήκα. Πίσω αριστερα δεν ειναι;
    Τι κερδιζω;

  6. αυτος με τα πολλα μαλλια κατω δεξια ειναι!

  7. Kαι όμως δεν το βρηκατε ακομα.
    Ο 1ος βεβαια δεν απαντησε με ακριβεια, μας ειπε οτι ο Νωντας εχει μουστακι
    Με αυτο φιλε οχι 200$ ουτε 2 ευρω

  8. αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

  9. ο πρωτος Says:

    δεξια πρωτος με τη μουστακα και το μπεζ μπουφανι

  10. ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΙΚΟΣ Says:

    ΕΓΩ ΕΙΔΑ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΜΑΗ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ

  11. ο πρωτος Says:

    σου στελνω στο πανω μειλ τη διευθυνση μου για τη δωροεπιταγη

  12. Kαλά, αυτός που κρατάει το δίπιττο δεν είναι;

  13. Γιός Μουστάκια Says:

    O Moυστάκιας δεν είναι ο Νώντας!
    Είναι ο πατέρας μου!
    Ακύρωσε τον διαγωνισμό!

  14. Και τι θα κανω με τον αλλον που νομζιει οτι κερδισε;

  15. ο πρώτος Says:

    αφηστε ρε τα σαπια και δωστε το δωρο μου!

  16. ο πρωτος Says:

    ε ειστε γιουφτοι

  17. Ο δεξια ειναι ο 40χρονος καθηγητης!!!

  18. εσεις κοβετε δωρα απο τους επισκεπτες σας και μετα λετε για το στρος καν

  19. Ωπα φίλε όλα καλά θα σε βολέψουμε.
    Στείλε mail και θα τα βρούμε.
    Απλα ήταν μεγάλη η ομοιότητα

  20. 40χρονε κανόνισε να πληρωθεί ο νικητής.

  21. ΕΓΓΥΗΤΗΣ iNDYMEDIATROLLS Says:

    ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΙΛΕ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΛΑΘΟΣ

  22. ο πρωτος Says:

    ουφ ειπα κι εγω τοση κοροιδια

  23. Καλα,ξαναβαλτε φωτογραφια μου μαζι με τον Νωντα και θα φατε γκαζακι που θα φαει συννεφο.Ο νικητης να περασει εργασιμες ωρες να παραλαβει το δωρο του σε ειδος.

Σχολιάστε

