Μail που λάβαμε..


Γεια σας φίλοι-ες μου, με λένε Γιάννη Παγκ. και πήρα το θάρρος να σας γράψω επειδή ξέρω έχετε ευαισθησία με το θέμα των πατριωτών. 

Ο λόγος που σας γράφω είναι ότι ακόμα είμαι παρθένος. Στο σχολείο όλοι οι συμμαθητές μου με κοροϊδεύουν για την εμφάνιση μου, για αυτό σας στέλνω και μια φώτο μου για να σας αποδείξω ότι χρειάζομαι στοργή και όχι χλευασμό. Οι συμμαθήτριες μου με λένε χαζό-emo και καμία δεν θέλει να κάνει σχέση μαζί μου.
Πολλά αγόρια στο σχολείο μου κατεβάζουν τα παντελόνια με αποτέλεσμα να φοβάμαι να βγω για διάλειμμα και να μην πηγαίνω ούτε μέχρι το κυλικείο γιατί αυτοί είναι πάντα πρόθυμοι να με χλευάσουν και να με ξεφτιλίσουν.
Έτσι κλείνομαι στον εαυτό μου και μπαίνω κρυφά στο γκρουπ των ΟΥΚάδων και λέω όμορφα λόγια για αυτούς μήπως κάνω κανέναν φίλο και με υποστηρίξει. Έχω ακούσει ότι είναι πολύ σκληροί άντρες και έτσι θέλω να γίνω και εγώ όταν μεγαλώσω.
Θα ήθελα μέσα από την σελίδα σας επειδή είδα έχετε έναν γιατρό να με συμβουλεύσει τι πρέπει να κάνω για να μην επηρεάζομαι από τον χλευασμό και μου περνάει η ψυχολογία του «φάπα», καθώς και αν βρεθεί κάποια κοπέλα emo και θέλει να γνωριστούμε να στείλει εδώ. 
Επίσης αν θέλει κάποιος βατραχάνθρωπος να γίνουμε φίλοι γιατί το έχω απωθημένο και η μαμά μου λέει να μην έχουμε απωθημένα.
Αν με δει κάποιος στον δρόμο ας μου μιλήσει. 
Τρελλαίνομαι να μιλάω για πατριωτισμό!

Γιάννης ( το παιδί της μαμάς)
12 Σχόλια to “Μail που λάβαμε..”

  1. geitonas sou kai na koitas pisw sou Says:

    min anisyxeis mikre giannaki tha se prosexw egw apo edw kai pera
    tha fas kala

  2. Γιαννααακηηηηηη μπανανα.

  3. pws einai etsi ?
    autistiko einai ?

  4. Θα σε κανω να πεις τον εθνικο υμνο αναποδα μαλακισμενο.

  5. Mικρέ μου φίλε, διαβάζοντας προσεκτικά το γράμμα σου διεπύστωσα ότι πάσχεις απο σύνδρομο μεινοεκτηκότητας πράγμα που σε εμποδίζει να διυσδησεις στις ανθρωπινες σχέσεις.
    Επίσης θεωρώ ότι η εμφάνιση σου παίζει μεγάλο ρόλο στην ανεύρεση μια κοπέλας ώστε να μην είσαι πια παρθένος.
    Πιστεύω με μια φαρμακευτική αγωγή 3 βδομάδων με εκχυλίσματα σπέρματος τα οποία θα τοποθετούμε στο πρόσωπο σου καθώς και με 1 εβδομαδιαία ένεση όπου θα χορηγούνται βλαστοκύτταρα του Δαίμονα των Εξαρχείων στον πρωκτό σου θα εμφανίσεις θεαματικά αποτελέσματα στην εξωτερική σου εμφάνιση.
    Σε ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείχνεις στο πρόσωπο μου και είσαι ευπρόσδεκτος στο γραφείο μου στα Εξάρχεια για να ξεκινήσουμε την θεραπευτική αγωγή.

  6. fan toni sfinou Says:

    αυτο μαλλον ειναι φαν του Τονι Σφηνου
    Και ο Τονις Σφηνος ειναι μεταναστης!
    Αν φαει μια φαπα θα βαλει τα κλαμματα ρε

  7. Παιδιά, φυλαχτείτε. Αν τον πηδήξετε θα κατηγορηθείτε για κτηνοβασία… και οι ποινές είναι πολύ αυστηρές.
    Σας εφιστώ την προσοχή…

  8. Θα στο κόψω Γιαννάκη το πουλάκι αν συνεχίσεις έτσι

  9. Καλέ Γιαννάκη πού μένεις μικρό μου; Έλα να σε κανακέψω μάνα μου.. Ωραία χειλάκια έχεις..

  10. Πιπα κωλο και εμπλοκη θα σε παμε Γιαννακη.

  11. Μπορείτε να με χλευάζετε αλλά εγώ σήμερα το πρωϊ πήγα σε φαρμακείο και αγόρασα Βαζελίνη, την αγόρασα για την επικείμενη επίσκεψη μου στα ΟΥΚ όπου θέλω να μου δείξουν πως αλήφουν την βαζελίνη για να γλυστράνε τα βατραχοπέδιλα. Μάλιστα μου έδωσε και η μαμά το καλό της Στρινγ.
    Γιάννης ( το παιδί της μαμάς)

  12. Γιαννάκη μου πάρε το κτελ
    κι ανέβα ως τον Βόλο,
    για να γαμώ ολημερίς
    τον τρυφερό σου κώλο.

    ματς μουτς

Σχολιάστε

