Mail που λάβαμε…

Καλημέρα , είμαι ο Χρήστος.


Ο λόγος που σας στέλνω mail είναι για να εκμυστηρευτώ και εγώ όπως και τόσοι άλλοι τα προβλήματα που αντιμετωπίζω στην καθημερινότητα μου και επειδή φίλοι μου, είπανε ότι έχετε στην διάθεση σας τον καλύτερο γιατρό . Μπορεί να με βλέπετε Trendy με κατεβασμένα παντελόνια να φαίνεται το σλιπάκι μου και μαλλί ψευτομοικάνα με αφάνα και ακούρευτη φαβορίτα αλλά σας ενημερώνω ότι είμαι πατριώτης.
Το τελευταίο διάστημα μπαίνω σε φόρουμ αστυνομικών και ματατζήδων όπου συνέχεια τους επευφημώ με σχόλια του τύπου «Καλά τους κάνετε», «Ρίχτε τους ξύλο» κ.τ.λ αλλά όλα αυτά ομολογώ πως είναι απεγνωσμένες προσπάθειες μου να γνωρίσω από κοντά έναν άντρα των ΜΑΤ.
Διάβασα πολύ για να δώσω πανελλήνιες και να γίνω αστυνομικός αλλά δυστυχώς μόνο το όνομα μου έγραψα σωστά και έτσι δεν πέρασα. Από τότε λοιπόν αποφάσισα να συχνάζω σε τέτοια φόρουμ και να γράφω όμορφα λόγια στους κύριους αστυνομικούς για να τους κινήσω το ενδιαφέρον τους να με γνωρίσουν. Για αυτό και βάζω και γυμνόστηθες φωτογραφίες μου μήπως κανένας ΜΑΤατζής που κατέβηκε από την επαρχία με ποθήσει και γίνει ο πορθητής μου.
Τα βράδια στον ύπνο μου βλέπω ότι είμαι διμοιρίτης των ΥΑΤ και μας στριμώχνουν αναρχικοί στην Στουρνάρη.Τότε πιάνουν ομήρους όλους τους άντρες μου και βρίσκω μόνο εγώ καταφύγιο μαζί με έναν άλλον συνάδελφο μου σε κοντινή πολυκατοικία και κρυβόμαστε πίσω από τον καυστήρα του καλοριφέρ. Μένουμε εκεί για ώρες και ερχόμαστε πολύ κοντά….Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο κοντά..Χαρακτηριστικά σας λέω ότι ξυπνάω πάντα μούσκεμα από τα υγρά μου και παθαίνω συνέχεια ονειρώξεις.
Αν μπορεί ο γιατρός του blog σας να με βοηθήσει λέγοντας μου μια άποψη, ή κάποιος αναγνώστης σας ή έστω αν με δει κάποιος άντρας των ΜΑΤ και του αρέσω ας μου γράψει.

Χρηστάκης ( Τζέσικα )
10 Σχόλια to “Mail που λάβαμε…”

  1. Καυλιάρη Χρηστάκη και στη κρεμάλα θα μπορέσεις να εκσπερματίσεις και να υγρανθείς απίστευτα! Ρώτα και τον μαρκήσιο ντε σάντ.Θα σε κατατοπίσει.. Αλλά μην ανησυχείς,θα σε σκεπάσουμε με το κωλόπανο τη σημαία μετά trendy boy..

  2. παθητικός Ματας Says:

    χρηστο μην τους ακους
    παρε με τηλεφωνο
    6974.037.277

  3. ti poustardeli einai auto? me auto oxi tin poli den tha parete alla tha sas gamisoune mesa sta mpania tou spitiou sas oi tourkoi

  4. συμμαθητης του emo ελληναρα Says:

    τον ξερω αυτον τον πηδουσα στο γυμνασιο

  5. του κανω αποτριχωση 2 φορες την εβδομαδα

  6. hello i m a tourist. last night i saw this boy at koummoundourou square…mmm very tasty…

  7. ΧΡΗΣΤΑΚΙ-ΤΖΕΣΙΚΑ,ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΟ.

  8. ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΧΡΗΣΤΑΚΙ ΤΖΕΣΙΚΑ.

    ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΕ ΑΛΦΑΔΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΜΥΝΗΣΕΙΣ,ΕΞΩΔΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΥΧΕΛΑΙΟ ΑΝ ΘΕΣ.

    ΑΠΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΜΑΝΤΡΑ ΑΡΧΙΔΙΑ.

  9. Εμενα μου το στειλανε με mail και μπαινω με Ip Βενεζουελας, ελατε να με βρειτε
    Θα σας περιμενω στειλτε μυνημα οταν περασετε το τριγωνο των Βερμουδων

  10. Ωραίος ο Χρήστος 😉

Σχολιάστε

