Μail που λάβαμε…

Γεια σας παιδιά, με λένε Γιάννη και είμαι φανατικός αναγνώστης σας.
Πήρα το θάρρος να σας γράψω γιατί βλέπω ότι είστε πολύ ανοιχτόμυαλα άτομα και σίγουρα θα μπορείτε να με βοηθήσετε. Είμαι νέος, άτριχος μα και ευαίσθητος νέος και εδώ και 5 μήνες δεν μπορώ να κάνω σχέση με κανένα αγόρι επειδή θέλω τύπους με τρίχες (μπρουτάλ). ‘Εψαξα και στην Χρυσή Αυγή, έβαλα αγγελία και στον Στόχο. Ελαβα χιλιάδες απαντήσεις αλλά ήταν όλοι σαν και εμένα άτριχοι.
Σας στέλνω μια φωτογραφία μου αν μπορείτε να την δημοσιεύσετε που τεντώνομαι κιόλας για να φαίνομαι πιο παίδαρος. Αυστηρά μόνο για τριχωτά αγόρια. Τα στοιχεία μου θα τα βρείτε κατά την αποθήκευση εικόνας. Απο εκεί και μετά ας τα αφήσουμε όλα στην μοίρα. Αν είναι και Παοκτσής και Πόντιος ακόμα καλύτερα. Μου αρέσουν τα παιχνίδια με την….λύρα.
Νάκης ( απο το Γιαννάκης)

15 Σχόλια to “Μail που λάβαμε…”

  1. Το γκόλ του Χαριστέα ο κώλος του Ρουβά τρέφουν τη συνείδηση του κάθε ελληναρά…

  2. Xριστίνα Σιδέρη Says:

    Νάκη θέλω να βρεθούμε , είμαι και εγώ άτριχη, 20cm

  3. ΡΟΥΛΗΣ Ο ΤΡΥΦΕΡΟΥΛΗΣ Says:

    ΝΑΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟΙ Ο ΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ
    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΜΕ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕ ΜΕ

  4. Ηλιας Παναγιωταρος Says:

    Νακη εισαι παθητικος μονο;Αν εισαι και ενεργητικος ελα μια βολτα απο το μαγαζι.

  5. φιλο κουρντο μεταναστι ενεργιτικωσ Says:

    νακι αμα τελης μπωρω να σου δοσο εγο αυτα που ζιτασ

  6. ο διπλανός σου Says:

    Nακη ειμαι ο διπλανός σου στην φώτο.Αν μου το είχες πει τότε θα ήμασταν ηδη ένα. Τωρα ξαφνικά το διάβσα εδώ. Ελα το απόγευμα απο το Αλεξανδρειο πίσω απο την Θυρα1.

  7. Μητροπολίτηc Ανθιμοc Says:

    Αγαπητέ Ιωάννη,
    θα σε παρακαλούσα εφόσον έχεις την δυνατότηταν να επισκεφθείς την Ιεράν Μητρόπολην μας και να με επισκεφθείς τέκνον μου.
    Θα επιθυμούσα να συνομιλήσω μετα σού.

  8. νακη ειμαι αυτο που ψαχνεις
    θα με βρεις στην σελιδα του στοχου με το ψευδωνυμο Hellas ss
    θελω να σε γλυψω

  9. φιλε νακη εγω ειμαι στρειτ,κ ετσι δε μπορω να σου χαρισω το τριχωτο κορμι μου.σου απανταω ομως για εναν αλλο λογο.επειδη ειμαι και πολυ kinky θα θελα αν μπορεις να μου δωσεις το πανι που κρατας να χυνω πανω του,γιατι μου αρεσουν πολυ τα χρωματα του.πληρωνω αμεσα και cash.γραψε εδω αν σε ψηνει το deal.

  10. ηλεκΤΡΟΛΛυτη μπορεις οταν παρεις το πανι,να μου κοψεις ενα κομματακι;Μου τελειωνει συχνα το κωλοχαρτο και το θελω για καβαντζα σε περιπτωη αναγκης.

  11. 40χρονε εγω δεν εχω προβλημα να σου δωσω,αλλα προτεινω ανεπιφυλακτα να χρησιμοποιεις βιβλια κωνσταντινου πλευρη.φτιαχνονται απο ειδικα επεξεργασμενο χαρτι και δεν προκαλουν προβληματα στην κωλοτρυπιδα.το υφασμα της σημαιας ειναι τελειο για φυσημα μυτης.

  12. Το ξερω ρε συ αλλα μου τελειωσαν τα βιβλια!
    Νταξ δωσε λιγο σημαια σε περιπτωση κρυωματος που θα εχω πολυ πραμα να βγαλω.

  13. Master chef Says:

    Trello,trello,trello agori mpaoktzi se thelo tora sta 4!

  14. Giannaki mou.. eimai poli xaroumeni pou vrikes ipopsifious erwtikous sindrofous..!!!
    dialekse enan kai min ksexaseis na steileis pic apo to prwto sas radevou!!!!!

  15. Νικόλαος Μιχαλολιάκος Says:

    Nάκη επικοινώνησε μαζί μου. Θέλω άτριχα λευκά αγόρια για το ψηφοδέλτιο μου

Σχολιάστε

