Σύντροφοι έπαθα κρίση ταυτότητας !

Όπως γνωρίζετε βρίσκομαι στην Αργεντινή
από όπου και γράφω τις αναρτήσεις μου στο blog.
Το πρόγραμμα όμως που θέλω να με διατηρεί ανώνυμο μου βγάζει αυτό:
Τελικά τι γίνεται; Που βρίσκομαι; Ποιος είμαι; Πως με λένε; Ποιος θα με βοηθήσει;
10 Σχόλια to “Σύντροφοι έπαθα κρίση ταυτότητας !”

  1. filos brazilianou Says:

    min anisyxeis den einai tipota.
    to eixe pathei kai enas allos filos mou-megalo troll
    autos empaine panta mesw brazilias
    sto telos pistepse oti itan brazilianos kai efyge apo to spiti tou kai pige na meinei se paragkoupoli sto menidi ksypolitos kai epaize kathe mera mpala

  2. ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ Says:

    ΦΙΛΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟR?

  3. Ναι τρέχβ ταυτόχρονα και tor

  4. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΟΣ Says:

    ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ
    ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΜΙΑ ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΤΑ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΦΑΝΕΡΩΣΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΗΣ

  5. εμενα ενας φιλος τρολλαρε συνεχεια με ip απο κινα.
    τελικα κατεληξε να τρωει τη μπριζολα με ξυλακια τσοπστικς. να το προσεξεις φιλε

  6. Εγω εμπαινα 3 μερες με αι πι απο Κουρδισταν και εχτες πηγα να βοηθησω τον κουρντο μεταναστι στα φαναρια.
    Ειναι σοβαρο,μη το αφησεις ετσι!

  7. Δεν με αφηνει το firewall στη δουλεια και τοση ωρα ψαχνω να βρω κανα proxy να το παρακαμψω αλλα παπαρια.

  8. Και εγω εκει είμαι. Χάνεις!

  9. Δεν μπορω να κανω κατι,με τιποτα δε με βαζει.
    Λες να παρω στην πληροφορικη kai να τους πω να κλεισουν την φραγη γιατι θελω να τρολλαρω κατι φασιστες στο φεισμπουκ; :P:P:P:P:P:P

Σχολιάστε

