ΑΡΓΥΡΗ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΜΟΥ!

9 Σχόλια to “ΑΡΓΥΡΗ ΜΕ ΕΧΕΙΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΜΟΥ!”

  1. σκατα στην μανα του σιδερη μαζι με τις μεσημεριανες φακές που τρωει

  2. ειναι το πουτανακι μου ομως;
    Γιατι δεν μου απαντα;
    Αργυρη απαντησε μου γιατι θα στο κανω μπουρδελο το σαιτ μεχρι το βραδυ!

  3. Θα έχει καμια προεκλογική φιέστα-χέστρα ο Φυρερ του

  4. gelasto kounavi Says:

    O argyrhs den antapokrinetai, oute saghneyetai apo tous lagnous sou tropous …..
    🙂

  5. Θελω να μου απαντησει.Εχω ανοιχτο το φατσομπουκ του και κανω καθε 3 μιλισεκοντ ανανεωση περιμενοντας σχολιο του.

    Του δινω διορια μεχρι τις 9,μετα θα τον τρολλαρω σε καθε σχολιο με political incorrect προτασεις.

  6. ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΑ ΚΑΙ ΤΡΟΛΛΑΡΑ-ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΩ!
    ΑΥΤΟΣ Ο ΑΛΗΤΗΣ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΡΙΤΟ ΧΕΡΙ ΓΙΑ ΔΩΡΟ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ ΜΕ ΠΑΡΕΣΥΡΕ!

  7. Gelasto kounavi Says:

    egw arxisei apo to mesimeri -mias kai eixa skouriasei sto trolling- sto skeftomasteelllinika alla o typos kanei 70 post tin imera.Skeftomai oti pasxei apo stitiki deisleitourgia kai exei kanei proektasi tou eaytou tou to pliktrologio.
    Oute emena mou apanta, snif snif :).

  8. Δεν παιζει ρε φιλε το ατομο.Για να βρω ενα αρθρο που τον τρολλαρα στο σκεφτομαστε εφαγα 10 λεπτα.

    Το πρωι δεν εχει αλλη δουλεια γερος ανθρωπας και ανεβαζει ολο παπαριες;

    κανε τον φιλο στο φατσομπουκ,ολους αξεπτ τους κανει και τρολλαρε τον εκει.

  9. gelasto kounavi Says:

    efyga

Σχολιάστε

