Νέο χτύπημα απ’τον ΗλεκΤΡΟΛΛύτη-το προλάβαμε προτού η άτιμη ΣΟ το κόψει!

EDIT

Σχεδον 1 ωρα εχει περασει και η αναρτηση παραμενει.
Μηπως η σο του ιντυ περιμενει την Ηλεκτρα να απαντησει;

34 Σχόλια to “Νέο χτύπημα απ’τον ΗλεκΤΡΟΛΛύτη-το προλάβαμε προτού η άτιμη ΣΟ το κόψει!”

  1. 9 λεπτα και ακομα ειναι αναρτημενο στις συζητησεις,μηπως υποκυψει η Ηλεκτρα ή οι φημες για το 4οχρονο για παρτυ με την stel βγουν αληθινες;

  2. Πω ρε φίλε ξυπνάω και μπαίνω να διαβάσω καμια είδηση και πέφτω στην τρολιά του ηλεκ-τρολλυτη
    το ατομο δεν παιζεται ! την εκανα και εγω printscreen αλλα απο οτι ειδα με προλαβες…

  3. kafeneio eisaste me tilefono?
    ti leei zita ton ilektroliti xxaxaxaxa

  4. 11 λεπτα…που ειναι παλιες καλες ημερες που μας εκοβαν σε μιλισεκοντ;

  5. Akoma na to kopsoyne.

  6. θυμαμαι πριν μερικά χρόνια ένα ψάλιδι με είχε κόψει στα 11'' …
    Μείνανε πίσω και αυτοί πιά…

  7. Δεν ειναι τοσο λιγη ωρα αναρτημενο.Ανοιξτε την εικονα και κοιταξτε εκει που λεει ωρα δημοσιευσης.

    5.23 λεει,δηλαδη το εχουν αφησει εως τωρα 45 λεπτα.

  8. Ουπς!
    Δικιο εχεις συντρολλε.
    Αρχηγε δεν θυμασαι καλα,μια βραδια πριν 3-4 χρονια που μετραγαμε χρονους και ματαφανας νομιζω,μας ειχε κοψει σε 2 δευτερολεπτα!!!

  9. τετοια χυλοπιτα δεν εχω ξαναφαει.μιλαμε το αφηνουν στις συζητησεις σχεδον μια ωρα για να μου δειξουν οτι η Ηλεκτρα γουσταρει 40χρονο καθηγητη ταμπουρλου και οχι ηλεκΤΡΟΛΛυτη.αισθανομαι ντροπη.τωρα πραγματικα σιχαινομαι ολη τη ΣΟ.εμπρος να κανουμε το indymedia ενα απεραντο τρολλοκομειο.
    υγ.ρε σεις μηπως ο 40χρονης τρολλης ειναι στη ΣΟ και το αφηνει αυτος;ενημερωστε και μας που δουλευουμε και δε μπορουμε να κατεβουμε(ασχετο,αλλα απο συνηθεια μου βγηκε)

  10. Δεν ειμαι στη ΣΟ ρε ηλεκΤΡΟΛΛυτη και λυπαμαι που σε τυρρανουν ετσι οι σοιτες.

  11. Ηλεκ-τρολυτη σε γουσταρει μαγκα !
    το αφηνει άκοπο επιτηδες για να καταλαβεις οτι ψηνεται!
    εσενα σε λιγο θα σε βαλει κεντρικο !

  12. Psemata leei o kathigitis,einai sti so edo kai xronia.

  13. matakias-ena einai to pathos mou Says:

    xazos eisai re ilektrolliti???
    esena goustarei!
    an den se goustare tha to eixe eksafanisei to 5 lepto
    tin efage magka mou!!!

    ps. na s pw..paizei na kanoume mati ??
    ksereis..opos stis fylakes anilikwn…
    tha anoiksw tin kourtina me psalidi gia na blepoume

  14. ρε σεις εδω αρχιζουν να σκανε και απαντησεις!!θα γινει κανονικη συζητηση..τρεμε μιχαλολιακος+ΚΥΠ=LFE.το θεμα μου θα σε ξεπερασει σε απαντησεις και θα ανοιξουμε και το Ενα σημαδι μονο 18!!!ηλεκΤΡΟΛΛυτης

  15. αφου το ξερεις το παθος μου! Says:

    ναι ρε φιλε ! ματι !

  16. μαγκες επιτηδες το αφηνουνε εγω εγραψα κατι στα τοπικα νεα μετα απο αυτο που εγραψε ο ηλεκτρολλυτης και το εμφανισανε !
    ηλετρολλυτη σε γουσταρει μαγκα μου
    σου φεξε

  17. Re min psaronete,o anomalos kathigitis tis pairnei kai tis 2 tin Hlektra kai thn stel.Yparxei kai videaki sto youjizz.

  18. Η Σο μας διαβαζει
    Μολις εγραψαν οτι το κανουν επιτηδες κοψανε το παιδι..
    Παντως φιλε τοση ωρα δεν εχει κατσει αλλη τρολλια που εχει ανεβει το απογευμα
    Σου συνιστω να ρωτησεις ποτε εχει συνελευση η Σο να πας να δεις την Ηλεκτρα και να αφεθεις…

  19. Ηλεκ-τρολλυτη ελα στη ρεσεψιον..
    Τηλέφωνο
    Κάποια Ηλεκτρα….

  20. To καψαμε ρε πουστη μου,το ειδαν απο εδω και το εκοψαν!

  21. τελος.το διαβασε η Ηλεκτρα και το στειλε στα κρυμμενα.γουσταρει λοιπον η ΣΟιτισσα.συντρολλοι που την βρισκεται με ματι ή βιντεο θα ενημερωσω αργοτερα για τον τροπο που θα σας ικανοποιησω κατα τις περιπτυξεις μου με την Ηλεκτρα.40χρονε φαε τη σκονη μου.ηλεκΤΡΟΛΛυτης.

  22. Το ξερανε ρε ωρες ωρες και οι Σοιτες γουσταρουνε να παιζουνε με τρολλιες…
    Ειμαι σιγουρος πως μπορει και να ριχνουν και καμια τρολλια και μετα να τη σβηνουνε οι ιδιοι

  23. χαχαχαχα φαε τη σκονη του !
    σου φαγε και το γκομενακι και τωρα θα γυρνας παλι με καπαρτινα στα λιμανακια

  24. Afiste tis malakies kai peite oti eiste kai stin so tou indymedia re.Trollies sta troll den pairnane!

  25. το παλιο αεροδρομιο ξεχασες τρολληστη χαχαχα

  26. Αν και δεν εχω αναγκη εγω,εχω το μωρο μου το κοριτσι του Μαη . Ρε θα τρολλαρουμε κανα πουστο-υποψηφιο η θα τρολλαριζομαστε αναμεταξυ μας;

  27. kala kai sto indy me tor mpaineis re 40xrone?

  28. παντου φιλε, μεχρι και στο yahho στα mail

  29. Oχι φιλε Σοιτη εγω ημουνα αυτος που εγραψε με tor
    Τα χαιρετισματα μου απο το μακρινό Οχάϊο

  30. gia to trollarisma ennoo arxige,an anoikseis ti photo kato deksia leei oti to tor toy 40xronoy einai energopoihmeno.

  31. Παντου με τορ φιλαρακι,για μαλακες ψαχνεις;

  32. Καλα ρε ψευτη αρχηγε,δεν σου ειπα το μεσημερι να ερθω να κανουμε κανα μπαρμπεκιου και μου ειπες οτι θα εισαι Κανσας;

    Χαιρετισμους απ'το μαγευτικο L.A. και παλι αρχιτρολλι.

  33. σιδερης ανοιχτα σχολια

  34. Φυγαμε!

Σχολιάστε

