Κυκλοφόρησε η νέα συλλογή ενδυμάτων "Μαϊμου Αρ.αν"

Λευκό tshirt μοδατο, φοριεται και τις 4 εποχές απο αγωνιστές
της Αρ.αν και λοιπούς αριστερούς.
Η μαϊμου δεσπόζει στο
κέντρο ενώ είναι κατάλληλο για την Ελλάδα
μιας και το κλίμα της
εξυπηρετεί την ένδυση με κοντομανικα instyle μπλουζακια.
Μαύρο χειμωνιάτικο φούτερ.
Η αναρχική αντιεξουσιαστική έκδοση
της μαϊμους Αρ.αν.
Σε μαύρο χρώμα και με κουκούλα το φουτερ
για κάλυψη σε περίπτωση επεισοδίων και συγκρούσεων.
Και τα 2 μοντελάκια θα βρίσκονται απο αύριο στον ελεύθερο κοινωνικό χώρο nosotros όπου θα πωλούνται στην ενδεικτική τιμή των 10 ευρώ. Τα έσοδα θα πάνε για την μεταστέγαση των γραφείων της Αρ.αν
10 Σχόλια to “Κυκλοφόρησε η νέα συλλογή ενδυμάτων "Μαϊμου Αρ.αν"”

  1. Πρέπει να σκεφτούμε νέα δυνατή ψηφοφορία.

  2. οποιος εχει ιδεες ας στειλει και στο mail…
    Θα μου παρεις γυναικα ενα μπλουζακι;

  3. ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΣΤΕΛΝΕΙ Η ΑΡΑΝ;

  4. Έχω δηλώσει συμμετοχή στην κλήρωση της ΑΡ.ΑΝ για μια δωροεπιταγή αξίας 9,5 ευρώ,αγάπη μου.Ευχήσου να κερδίσω και θα σου κάνω δώρο το φουτεράκι να μη μου κρυώνεις.

  5. Ειχανε παλι stand στα Προπυλαια;

  6. Καυλιάρα fan του 40χρονου καθηγητή Says:

    εσυ καυλιάρη 40χρονε θα μου πάρεις ενα αμάνικο άσπρο να φαίνονται οι ρωγάρες μου;

  7. Και αμανικο θα σου παρω και ξωβυζο και οτι γουσταρεις καυλιαρα!Εγω θα παρω το μαυρο φουτερ με την κουκουλα για να ειμαι in οταν κατεβαινω στις πορειες.

  8. ΡΕ ΑΡΧΗΓΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΙΔΑ.ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ,ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΣ ΝΑ ΨΥΡΙΣΕΙΣ;

    ΕΛΕΟΣ ΡΕ,ΕΔΩ ΕΓΩ ΣΤΗΝ ΑΓΝΩΣΤΗ ΚΑΥΛΙΑΡΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΔΩΡΟ ΟΛΗ ΤΗ ΚΟΛΕΞΙΟΝ!

  9. Είδες ο 40χρονος αγάπη μου?

    Και κουβαρντάς,και ακομπλεξάριστος!Και ξώβυζα και ξέκολλα ΚΑΙ τα πληρώνει!

Σχολιάστε

