ΑΓΓΕΛΙΑ


Πωλούνται σακάκια αφόρετα σε τιμή ευκαιρίας।

Πληροφορίες στο 6974.037.277

9 Σχόλια to “ΑΓΓΕΛΙΑ”

  1. ΠΟΣΟ ΠΑΕΙ ΤΟ ΜΑΛΛΙ;

  2. Λιακόπουλος Says:

    Τα θέλω εγώ ΤΩΡΑ!!!

  3. ΝΑΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ.ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΑ;
    ΘΑ ΣΑΣ ΓΑΜΗΣΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΠΑΙΔΑ ΤΟΥ ΤΡΟΜΠΑΚΤΙΚΟΥ ΑΝΑΡΧΟΑΠΛΥΤΟΙ (ΚΑΙ ΚΑΛΑ).

    ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΕΤΕ ΑΥΤΑ Η ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΤΑ ΦΟΡΕΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΦΥΛΑΚΗ-ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΕΛΛΑΔΙΚΟ ΕΙΣΑΣΤΕ.

    ΛΟΙΠΟΝ ΣΚΑΤΟΑΛΒΑΝΑΚΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ,ΦΤΙΑΞΤΕ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΩ ΘΑ ΣΑΣ ΜΠΟΥΚΩΣΟΥΝ ΤΑ ΜΟΥΡΛΟΧΑΠΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΤΕ ΤΣΟΓΛΑΝΟΙ!

    ΞΕΡΑΣΤΕ ΡΕ ΕΤΣΙ;ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΡΑΣΕΙ ΠΡΩΤΟΣ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΑΛΗ!

    ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ!

  4. Ελα ρε μπάρμπα και τρομάξαμε μην έχεις πάθει κανά εγκεφαλικό.Πως πάει;Ολα ο,κ,;

    Εφαγες σήμερα καμιά φακή με κρεμύδια να πάρεις φόρα τώρα εδώ να κλάσεις δύο αρχίδια;

    Δε μου λές,εσύ τα πληκτρολογείς τόσο μεγάλα μηνύματα ή έχεις κανά τεκνό δίπλα σου και σε χαιδεύει.

    Πες του δίπλα στο Α έχει ένα κουμπί που γράφει caps lock.Να το πατήσει μία φορά.Μας ζάλισες τ'αρχίδια με τα κεφαλαία-δεν έχουμε πρεσβυωπία.

  5. ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΓΙΑ ΟΡΕΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΠΕΡΝΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΑ,ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΗΞΗ ΣΑΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ.

    ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΤΡΟΦΗ ΣΑΣ ΔΩΣΑΝΕ,ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΗΔΙΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΚΟΠΡΑΝΑ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥΣ.

    Α ΚΑΙ ΞΕΧΑΣΑ,ΤΡΟΛΛΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ,ΕΧΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΓΟΥΝΑ ΡΑΜΑΤΑ,ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΑΛΗΤΑΜΠΟΥΡΑ!

  6. Θα μας κλάσεις τα παπάρια και αν δείς ξανά σχόλιο σου εδώ όταν είμαι τρολλ βάρδιας να μου κάνεις ντιν νταν ντον τα καμπανάκια ραμολιμέντο.

    Τα κουστουμάκια πάνε πεντακόσια έκαστο.Τα έσοδα θα χρησιμοποιηθούν για αντεθνικούς σκοπούς.

  7. 2 μερες ελειψα με την ευγενικη χορηγεια του Τζορτζ και τα κανατε μπουρδελο

  8. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΣ Says:

    ΠΑΙΡΝΩ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΛΛΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΑΤΣΟΣ
    ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ ΛΕΕΙ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ
    ΤΟΥ ΕΙΠΑ ΤΗΛΕΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ
    ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΩ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ

  9. H Maria perase apo edo?

Σχολιάστε

