Επίθεση στο εξοχικό του Π.Β στην Λούτσα – Αναληψη ευθύνης απο το εξωτερικό!!

Μας έστειλαν την παρακάτω ανάληψη ευθύνης και την δημοσιεύουμε αυτούσια αφού πρώτα επιβεβαιώσαμε την επίθεση η οποία έγινε εχτές και επιμελώς κρύφθηκε απο τα ντόπια ΜΜΕ ενω είναι 2ο θέμα στο Al zazira.

«Αναλιψι ευτινις για επιτεσι στο σπιτι μαεστρου Βιχου ,ενδιξεη αλλιλεγγηι στο αδερφο μου κουρντο μεταναστι»

Τριτι ορα 10 βραδι κε αφου τιλεφονισε εμενα αντερφό μου πρην ντιο μερες απο νοσοκομιο αλεξαντρα κε μοθ ιπε τι εγινε εκανα επιθεσι μονο μου στο εξοχηκο Βιχου στο λουτσα.

οπλησμενο με καλαζνικοφ κε χιρομπομπα χτιπισα ολα σιφονια και γαζοσα αποχετευτηκω σολινα.αμαξη που ηχε Βηχο γαζοθηκε οπος το αξιζη ενο απο σφερες σπασανε ολα τζαμια.

αμεσος εφιγα για τουρκια οπου εχο φιλος εδο κε στελνο προκιριξι για να πο οτη αν δεν γινι καλα το αδερφο μου κουρντο μεταναστι θα ερθο με πκκ μαζι αθινα και θα γινη γαζα

καθε μαεστρο να αναλαβι ευθινες του πρην ινε αργα για ωλους

στελνο φοτογραφια μου να διξετε στο αδερφο μου που ιμε ανηχτα τισ χηου

αδερφο κουρντο μεταναστι
Σχολιάστε

